navara Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg vet ikke hva det heter, eller hvordan det gjøres så derfor poster jeg denne her. Det jeg lurer på er, hvordan man kan lage en signatur på bilder som blir publisert på nettet? Jeg driver en liten klubb og skulle gjerne ha signert bildene jeg legger ut med f.eks "mitt klubbnavn" nede i ett hjørne. Jeg ser det er mange klubber som gjør dette med alle bildene de legger ut, så det må finnes en relativt enkel måte å få gjort dette på? Jeg kan ikke tenke meg dem redigerer hver eneste bilde i f.eks photoshop for å legge inn sin signatur på bildet. Setter stor pris på all hjelp, og hvis jeg har postet denne på feil plass må dere gjerne flytte den til riktig sted:) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er mogeleg å automatisere slike oppgåver i PS vha. av actions, men det finst og gratisprogram som gjer dette på ein kanskje litt enklare måte, t.d. Fast Stone Photo Resizer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
navara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det er mogeleg å automatisere slike oppgåver i PS vha. av actions, men det finst og gratisprogram som gjer dette på ein kanskje litt enklare måte, t.d. Fast Stone Photo Resizer. Det var akkurat det jeg er ute etter! Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå