Pysj Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Iphone får et solid stikk i siden i RIMs nyeste reklamefilm for Blackberry. Les mer Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "Nothing can tough it" Nothing can touch it Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha. Epic (har iPhone selv om noen lurte) Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er ikke så veldig glad i reklame som går direkte på konkurranse, og jeg synes heller ikke om reklame som ikke har noe konkret å vise til. Men den var jo litt tøff da... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Negativ reklame er ganske vanlig i USA, så hadde nesten regnet med at noen ville gjøre narr av denne telefonen. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "The world's first touch-screen" "Nothing can touch it" Ja vel?! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lær deg å les gutt, det står World's first touch-screen Blackberry Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 CK: Enig - det var en litt spesiell kombinasjon av slagord... Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 På en måte er det skikkelig barnslig å drive å disse hverandre i reklamer, men det er jo også litt underholdende. Jeg synes denne reklamen var skikkelig kul, selv om jeg liker Apple og deres produkter svært godt... Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lær deg å les gutt, det står World's first touch-screen Blackberry Ja, og "nothing can touch it" Du ser vel også at dette kan ha to betydninger, eller? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ahh, leste ikke sammenhengen XD Det som menes med det er vel at iphone ikke i nærheten av dens nivå. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, det spiller vel på at iPhone aldri vil kunne true BlackBerryens førsteplass som businesstelefon... Vil jeg tro, da. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Likte den. Men Apple og blckberry er vell ikke direkte konkurrenter? Apple lager multimediatelefoner og blackberry lager businesstelefonr Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bler spennande å sjå. Med ein slik sjølvtillit bør dei levere. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må si Blackberry er stor i munnen med tanke på hvor mye slakt den modellen har fått. Nothing can touch it? Der skjøt de seg selv i foten. Vent 1 uke, så dukker det nok opp en parodi. Ellers har jeg absolutt ingenting imot Blackberry. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Denne videoen fant jeg på Engadget noen dager tilbake. Der bekreftes det at RIM trakk denne før den ble sluppet. Hvorfor har ikke noen (og spesielt Amobil) fått det med seg? Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jøss, har tore Neset begynt å jobbe i Amobil eller? Lenke til kommentar
Panzers Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå har apple lenge holdt på med sine "I'm a Mac" reklamene sine. Godt at noen gør det samme med dem. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det hadde jo vært fett om man hadde skutt/slengt et bjørnebær mot et eple å se hva som hadde skjedd. Bjørnebæret burde komt ut(av eplet) mye tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg