Furyfax Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som topic sier. Er det mulig å bruke wine i YDL på en ps3? Min hensikt er å få inn spotify på min PS3. Lar dette seg gjennomføre, noen andre som har erfaringer? Spotify finnes ikke til PPC-arkitekturen etter det eg har hørt. Det vil si at min plan å legge inn spotify via wine på YDL på ps3 ikke vil fungere? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som jeg har svart deg i Den Frie Kafeen: Nei, det er ikke mulig. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Om Wine funket på PPC hadde det ikke vært wine mer (Wine is not an emulator) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sjekk heller om QEMU er tilgjengelig, den lar deg emulere andre maskinvarearkitekturer, som er det som må til i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 tror det kan være mulig å bruke qemu til å emulere x86, og så kjøre wine via det. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan godt hende det er mulig, men noen spesielt morsom opplevelse er det nok ikke.. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Sjekk dette gutta! 0.12 fps! " Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spotify er vel mer opptatt av bps-en. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hmm.... Har YDL libncursesw5, libssl, zlib1g, libvorbis, libexpat1, libgstreamer-plugins-base0.10-0 (denne siste jeg er usikker på) og utviklingspakkene til nevnte biblioteker? For da har du jo det som trengs for å kompilere http://despotify.se/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå