edwood Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Opera syns jeg som nettleser suger bigtime.Jeg bruker den,men den låser seg stadig svarer ikke.Har store problemer med frx VG siden når jeg skal spille av videoer på siden så må jeg trykke mange ganger før den starter.Så sum sumarium så suger den som nettleser desverre. Men jeg liker og bruke den av en grunn å det er Hurtigvalg. Kan legge opp 6 sider som hurtig valg. 9 sider mener jeg Jeg har også hatt endel problemer med at Opera har hengt seg og at programmet ikke alltid blir skikkelig avsluttet på laptopen min med Vista32. På min stasjonære som jeg nå kjører Windows7 64-betaen, har samme Opera-versjon (9.63) vært dønn stabil og jeg har ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Opera syns jeg som nettleser suger bigtime.Jeg bruker den,men den låser seg stadig svarer ikke.Har store problemer med frx VG siden når jeg skal spille av videoer på siden så må jeg trykke mange ganger før den starter.Så sum sumarium så suger den som nettleser desverre. Men jeg liker og bruke den av en grunn å det er Hurtigvalg. Kan legge opp 6 sider som hurtig valg. 9 sider mener jeg Dette går da utmerket godt i firefox også, med en liten utvidelse. Hvis du synes opera suger så mye, så vil jeg anbefale deg å sjekke ut denne utvidelsen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5721 og heller vurdere å legge inn firefox Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har vært trofast operabruker siden versjon 3.27 for mange herrens år siden, men nå i vår droppet jeg opera. For mye bugs, for ustabil og kranglete. Skal selvsagt gi nye versjoner et forsøk, men det er ikke til å komme unna at opera 9.5 og oppover (spesielt) har drept kompabilitet med nettbanken min, og mange andre sider som fungerte fint i tidligere utgaver av opera. Når Chrome beta 2 visste seg å takle innlogginga på nettbanken bytta jeg med en gang. Savner mouse gestures og F2 tasten, men chrome har et slankt og elegant UI, samtidig som den er rask (raskere enn opera) og stabil og viser sidene korrekt. Jeg for min del håper Opera makter å vinne meg tilbake med versjon 10, men jeg kommer til å vente på final før jeg prøver den igjen. Så får vi se da... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 det er ikke til å komme unna at opera 9.5 og oppover (spesielt) har drept kompabilitet med nettbanken min, og mange andre sider som fungerte fint i tidligere utgaver av opera Du får sjekke innstillingene dine da. Eller at ikke nettbanken stenger den ute fordi den er 9.5 og ikke 9.0 eller 9.2 Savner mouse gestures og F2 tasten, men chrome har et slankt og elegant UI, samtidig som den er rask (raskere enn opera) og stabil og viser sidene korrekt. Opera er faktisk raskere enn Chrome på vanlige sider. Chrome vinner på enkelte JavaScript-tester, men de sier ingenting om hastighet på virkelige sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå