abene Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Opera Software overrasket analytikerne med bedre tall enn ventet. Les mer Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette er en av de beste nyhetene på lenge! Go Opera! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Opera Software er et av selskapene som ikke merker finanskrisen, i hvert fall ikke på en negativ måte. Selskapet har i løpet av siste året fått 165 nye hoder, og har nå totalt 627 ansatte.Ah, så de har spart utgifter på kropper til sine ny-ansatte Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nice, fortsett sånn Opera! OT: "Nintendo DSi-spillkonsollen..."? Hva er det for noe? Har ikke hørt om engang. Er det en ny version av Nintendo DS, da eller? Endret 2. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nintendo DS med visse forbedringer,som et kamera på den ene siden osv. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Meget bra! De leverer visst enormt med programvare til mobiler for det afrikanske markedet. Der er infrastrukturen såpass dårlig at folk bruker mobilen til å surfe på Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Opera syns jeg som nettleser suger bigtime.Jeg bruker den,men den låser seg stadig svarer ikke.Har store problemer med frx VG siden når jeg skal spille av videoer på siden så må jeg trykke mange ganger før den starter. Så sum sumarium så suger den som nettleser desverre. Men jeg liker og bruke den av en grunn å det er Hurtigvalg. Kan legge opp 6 sider som hurtig valg. 9 sider mener jeg Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 kanskje dei som har problem med opera kan kikke her for litt tips om korleis dei kan få idear til korleis opera kan verta enda betre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=856009 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bruker kun opera selv som browser, og må si jeg har vært litt skuffet over stabiliteten i det siste. Ofte ting henger seg. Liker ellers veldig godt layout, hurtigstart og synes det er raskt. Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 DanielL (2370) 14:00, man 2.mar Nintendo DS med visse forbedringer,som et kamera på den ene siden osv. Det er kamera på innsiden og utsiden. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Er du sikker på att tallene din stemmer. Synes det hørtes lite ut med 157 milioner kroner i omsetning når man har 627 ansatte. Det blir jo ca 250000 pr ansatt som ikke en gang holder til lønninger. Mulig de har 500 ansatt i India eller eller har en masse deltidstillinger. Edit: Ser nå att det er snakk om ett kvaral. Trodde det var et år de snakket om. Litt treg i hodet i dag. Endret 2. mars 2009 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) No har eg ikkje rekna på det, men 157 millioner kroner fordelt på 627 tilsette i eit kvartal bør gje ei veldig fin løn. Dersom tala dine (om lag 250 000) stemmer er det ei ganske bra årsløn, på om lag 1 million. Endret 2. mars 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Opera syns jeg som nettleser suger bigtime.Jeg bruker den,men den låser seg stadig svarer ikke.Har store problemer med frx VG siden når jeg skal spille av videoer på siden så må jeg trykke mange ganger før den starter.Så sum sumarium så suger den som nettleser desverre. Men jeg liker og bruke den av en grunn å det er Hurtigvalg. Kan legge opp 6 sider som hurtig valg. 9 sider mener jeg Har du prøvd å reinstallere? Skjønner ikke det der, Opera har alltid vært stabil hos meg. Du kan få flere hurtigvalg ved å redigere "speeddial.ini" filen i notepad. http://my.opera.com/Tamil/blog/how-to-add-...-dials-in-opera OT: Jeg må si det forundrer meg vær gang Firefox brukere slenger ut påstander om at Opera ikke har f.eks ad-block og noscript, for det har den jo. Lenke til kommentar
Dan-Raoul Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Beemer-M5: Nå kan vel ikke Opera legges(all) skylden på at plugins(flash, WMP, java osv.) krasjer nettleseren? eller? Men, ja, 9.* har vært litt nedtur ang. stabilitet. Byttet for en stund siden(en måned eller noe sånt) ut Opera 9.63 med Opera 10(build 4166, Linux). Synes av og til den virker mer stabil enn 9.*. Men bugs er det nok ennå litt igjen av... Ellers; Konge at Opera leverer bra tall! Opera er nok en av de mer fremtidsrettede nettleserne, og definitivt den jeg liker best, både på PC og mobil(og Wii, for den saks skyld =P). Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 No har eg ikkje rekna på det, men 157 millioner kroner fordelt på 627 tilsette i eit kvartal bør gje ei veldig fin løn. Dersom tala dine (om lag 250 000) stemmer er det ei ganske bra årsløn, på om lag 1 million. Synes fremdeles det virker noe lite, lønninger er tross alt ikke eneste utgiftspost, men jeg er ikke økonom, så jeg vet egentlig ikke. Jeg vet at i mitt forrige selskap, så var vi betydelig færre med ett høyere tall pr hode... De kan godt ha gjennomsnitts lønnsutgifter pr person på 1 mill inkludert arbeidsgiveravgifter etc, men nå er det slik at gjennomsnittslønningen i Norge ligger rundt 300000 en plass og det medfører ikke lønnsutgifter i denne størrelsesordnen, så utgiftene til lønninger vil være betydelig mindre enn 1 Mill... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Finnes det noko meir spesifikk informasjon på kva Opera tener penger på forutan mobilnettlesar? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gode nyheter! Opera er min absolutt favorittbrowser Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 må si jeg liker opera på wii'n, windows mobile, og ds høres ikke dumt ut, linux og windows nettleser: Firefox, hva skulle jeg gjort uten FF Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jaja... nok en Opera nyhet. Denne var vel nesten interessant, dog. Nesten. Lenke til kommentar
iwood Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 9 sider mener jeg Du har ikke begrensinger med Opera vet du. http://my.opera.com/Tamil/blog/how-to-add-...-dials-in-opera Oh, yes I am smug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå