Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Prispåslag ved forsinkelse

Anbefalte innlegg

Heisann folkens...

Har bestilt en vare som ikke er på lager hos en av våre favorittsjapper online.

Så slettes denne to uker senere og legges inn på nytt hos butikken, samme vare med ny id.

Når jeg etterspør status på bestillingen sletter butikken ordren og ber meg bestille på nytt og velge den "nye" varen (som er identisk) til en pris som nå er 600 kr høyere enn da jeg opprinnelig bestilte.

Anses dette som rimelig? Jeg bare spør... For jeg syns det er hårreisende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du bestilte første gang, var varen på tilbud da? I såfall, hvis det ikke sto med liten skrift noe sted "så lenge lageret holder", så bør du ta kontakt med sjappa og be de sende den til deg for den prisen du skulle gitt for den først :)

Lenke til kommentar
Når du bestilte første gang, var varen på tilbud da? I såfall, hvis det ikke sto med liten skrift noe sted "så lenge lageret holder", så bør du ta kontakt med sjappa og be de sende den til deg for den prisen du skulle gitt for den først :)

De påstår at det er en ny versjon av samme vare. Men det finner jeg ikke noen bekreftelse på noe annet sted på internett. De sier det er nytt varenr i leverandørens sortiment, men samme leverandør og samme vare.

EDIT: Prisen er satt opp fra leverandøren, men det er ingen ny "versjon" per se.

EDIT2: Takk for alle svar!

Jeg har kansellert ordren og lagt inn ny hos en annen butikk nå :)

Endret av TommyNator
Lenke til kommentar

Dette er dårlig kundeservice. Du burde selvsagt fått produktet til samme pris som du bestilte det til, så lenge prisen ikke var en opplagt feilprising. Vi ser vel at dette skjer gjentatte ganger hos de som speiler grossistenes lager.

Hvilken nettbutikk var dette og hvilken vare var det? Jeg hadde nettopp en lignende sak skjønner du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...