glx-rider Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Sitter her med en engelsk versjon av Word 2007 og skulle gjerne ha gjort denne om til norsk. Er dette mulig? Om det ikke er mulig så hadde det hvertfall vært fint å ha norsk og nynorsk ordbok. Håper noen kan hjelpe meg på dette Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Sitter her med en engelsk versjon av Word 2007 og skulle gjerne ha gjort denne om til norsk. Er dette mulig? Om det ikke er mulig så hadde det hvertfall vært fint å ha norsk og nynorsk ordbok. Håper noen kan hjelpe meg på dette Så vitt jeg vet må du nok skaffe deg en Microsoft office 2007 language pack til norsk tror den koster en del men det er også mulig å laste den ned på visse sider Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det man trenger å gjøre er å skrive noen ord på norsk, og da vil det komme en rød strek under. Så høyreklikker du på ordet og trykker "språk". Også er det bare å bytte til norsk. Må innrømme at det er litt vanskeligere å skrifte språk på 2007 enn 2003 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det funka dårlig gitt, retter fortsatt ikke feil.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For å skifte språk på grensesnittet kan du som sagt kjøpe ein språkpakke. Den koster berre 250kr ser det ut for: http://buy.trymicrosoftoffice.com/buyemea1...p;culture=no-NB Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) @ logaritmemannen: Om man ikke har en norsk office språkpakke installert, så fungerer det du beskrev sånn passe dårlig. Man trenger Office '07 Norwegian Language Pack. Jeg var inne på komplett.no. Der fant jeg ikke akkurat det jeg lette etter, men en multi-pakke til den "nette" sum av 2.5k http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344251 Edit: haha.. jeg ler av min dårlige research på språkpakke.. Ignorer mitt innlegg og les det over Endret 3. mars 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå