whaley Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Har et spm. Jeg har i dag en PS3 med 2 usb uttak foran. Har tenkt å anskaffe meg 4 kontrollere, alle wireless sannsynligvis. Men hvordan kan jeg lade disse når det bare er to uttak? Er det mulig å bare kjøpe til en ekstern usb lader som jeg lader kontrollerne med? Eller finnes det en annen løsning for dette? Mulig det er usb uttak på baksiden, har jeg faktisk ikke sjekket litt smålat ja.. Alternativt, hvis jeg kjøper kontrollere med ledning, betyr dette at jeg da bare kan bruke to samtidig? Takk for svar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du kan kjøpe en USB hub om du trenger flere USB porter. Du kan lade kontrollen for eks på dataen. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hei,det går ann på lade 4 kontrollere ja.kjøp deg sixaxis,det er de trådløse. så kjøper du 1 quad dock for kontrollerne.den kan du lade 4 kontrollere.og det beste er at du slipper de kablene. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du kan jo plugge de to andre i feks PCen din. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vil også anbefale en hub. (Usb sådan) Lenke til kommentar
dannad Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noe vits å lade alle kontrollerne samtidig da? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ll&profile= Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har 3 kontrollere, Sony mic og keypad. Har ALDRI ladet mer enn en ting om gangen. Helt seriøst, hvordan kan du ha bruk for flere enn en til to usb innganger? Eller er dette et teoretisk spørsmål? Etter at Sony kom med oppdatering som gjorde at de slår seg av etter 10 min uten bruk, så har dette redusert behovet for lading betraktelig. Har du 4 kontrollere eller skal du kjøpe? Og kan du fortelle meg hvilket scenario du ser for deg der du må lade alle kontrollerne samtidig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Etter at Sony kom med oppdatering som gjorde at de slår seg av etter 10 min uten bruk, så har dette redusert behovet for lading betraktelig. Er du sikker på dette? Aldri tenkt noe over det. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Etter at Sony kom med oppdatering som gjorde at de slår seg av etter 10 min uten bruk, så har dette redusert behovet for lading betraktelig. Er du sikker på dette? Aldri tenkt noe over det. Du må skru det på. Ligger under settings og power saving eller noe slikt. Kan skru av både ps3 og kontrollene når de er inaktive i en viss periode. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Husket ikke at jeg har skrudd det på, men dette var tidligere noe som irriterte meg mye, og de gikk stadig tok for strøm. Til trådstarter: Har enda ikke fått beskrivelse av scenario der du må lade 4 stk samtidig???? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Trenge mer enn 2 usbporter er jo ikke noe vanskelig. Legge inn Linux og ville ha mus, tastatur og ekstern disk samtidig så trenger du 3. Men er jo strengt tatt bare å slenge på en hub. Men å ha behov for å lade alle fire kontrollerne samtidig ser jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det var et rimelig søkt scenario, siden nesten ingen bruker linux. Tor det er under 0.1%. Men det er vel det eneste mulige tilfellet. Jeg ser overhodet ingen grunn til å lade 4 kontrollere samtidig slik som trådstarter spør om. Og hvor er han i denne diskusjonen? Skal vi ha det slik at man starter en diskusjon, får hjelp og innspill, og deretter ikke følger opp? Jeg bare spør. Endret 7. mars 2009 av Vertigo500 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Og hvor er han i denne diskusjonen? Skal vi ha det slik at man starter en diskusjon, får hjelp og innspill, og deretter ikke følger opp? Jeg bare spør. Det er ikke alle som er på forumet hver eneste dag. Og det trenger han heller ikke være. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Tja, om man er en vennegjeng som skal sitte å spille fifa en helg, så er det greit å lade alle 4 kontrollene sammtdig. Ellers ender man opp med at en og en må lade, og da får man enten bare spillt 3 om gangen. Pluss at når alle går tom, vil ladingen ta fire ganger så lang tid om man lader en og en. Selv har jeg bare tre kontroller, og det var jækla plagsomt at to av kontrollene begynte å gå tom for strøm i det vi var tre stykker som satt oss ned for å spille LBP. Kunne jo vært løst med en lang usb-kabel, men det har jeg nå ikke. Endret 7. mars 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Selv om man er fire på fifa, så trenger man ikke lade alle SAMTIDIG? Har dette skjedd deg, eller er dette enda en søkt teori? Dette er veldig teoretisk, og skulle en slik søkt situasjon oppstå, så har man jo en pc? Jeg har spilt Warhawk med fire spillere og vi går aldri tom på mer enn en om ganger, og da bare sender vi spakene på deling, og kan ta tisse-pauser etc. Hva er problemet? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke med meg, men en kammerat av meg sa det var irriterende å gå tom for strøm på to av kontrollene når de hadde en slags fifa-turnering ei helg. Så ja, det kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå