InsertNumLock Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) 400D - 12-24 @ 12 mm 100 1/60 sec f/9.0 Edit: Clonet bort fotspor: Endret 2. mars 2009 av Hille Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Det var en fin "ledetråd" i bildet, flotte farger og en spesiell stemning. Litt "smalt" kanskje. Lurer på hva slags teknikk eller etterbehandling du har brukt? RandiA Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Tatt 3 eksponeringer som jeg i etterkant har behandlet i photoshop. Har ikke kjøpt meg GND filter enda. Er nok bare omgivelsene i bildet som får det til å virke smalt. Bildet ble tatt med vidvinkelen på 12 mm. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg syns dette var meget meget bra, eneste å pirke på er fotsporene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg syns dette var meget meget bra, eneste å pirke på er fotsporene. takk. Har vurdert å clone bort, men ville holde det så "orginalt" som muligt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Veldig tøff komposisjon! Steinene i forgrunnen trekker mye i oppmerksomheten, men ikke for mye. Vannet nærmest, leder blikket på en behagelig måte ut til havet. Og det samme som fcuk_IT sa. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Nydelig!!! Likte komposisjon utrolig godt! Bra jobba, forsett sånn! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Nesten perfekt! Syntes du burde fjerne fotspora, da hadde bildet ditt vært meget meget bra! Nydelig forresten Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Takker og bukker for kommentarer. Skal kjøre gjennom med cloneverktøy og se hvordan det blir. Edit: Da har jeg oppdatert førsteposten med et bilde hvor jeg har clonet bort fotspor. Endret 2. mars 2009 av Hille Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg synes bildet er kjempeflott. Det ville vært enda litt bedre uten fotsporene, men heller enn å ta fram klonevertøyet ville jeg brukt det som læring i forhold til å bli enda litt mer oppmerksom neste gang. Bildet er fint som det er. Endret 2. mars 2009 av kaian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå