:utakt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan finner jeg MMS fra Firefox/IE? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 MMS er den adressen til klippe sant? Mener jeg brukte noe som het mediaplayer connectivity for å få ut den. Søk i add-ons. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Virker den andre saken du linket til? "Get asdf stream"? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ASF stream fugnerer overaskende bra. Ikke noe dill dall. Bare å skrive inn adressen til klippet og i løpet av et par min har du filen. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) realplayer funker jo det er bare til og trykke over klippe og download Endret 7. april 2009 av olahe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som faktisk får dette til? Får masse feilmeldinger... Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som faktisk får dette til? Får masse feilmeldinger... Noen som har fått dette til? Ha jo kommet flere forslag, men det er jo mange som sier at de ikke fungerer?!?! Noen som kan forklare step by step?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå