uberkvaal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Yo. Har tidligere hatt Bose Triport In Ear og har vært fornøyd med dette produktet, hvertfall hva lydkvalitet angår. Nå er probleted det at dette produktet lider av dårlig kvalitet. Tror jeg er på mitt 3. par, og samme problem har oppstått. Lyden detter ut av den ene pluggen, og det er tydelig at det er slitasje på kabelen, rett over innputten. Dette har også skjedd med en venn av meg, så det produktet som er av dårlig kvalitet, ikke kvaliteten på hvordan jeg behandler produktet. En øreplugg til 900 kr skal ikke gå i stykker i løpet av noen mnd. Tenkte derfor når jeg får tilbake penger for produktet, skal jeg spytte inn litt til og kjøpeBeats Tour by Dr.Dre http://soundgarden.no/shop_item.cfm?path=204,256&id=1478 ! Prøvde nettop ørepluggene og ble overbevist. Var som å være i studio mens noen spilte live ! Er det noen som har noe å si om disse ørepluggene? Bør jeg gå for dem, eller er det kunkurenter som er bedre? Mener dere at de 800 kronene mellom Bose Triport IE (evnt liknene propper) og Beats Tour by Dr.Dre vært penga? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De er virkelig verdt det. Så ser de så fancy ut også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjøpte du dem? Jeg er spent på å høre en liten vurdering på hva du synes om dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå