fossxplorer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, alle sammen. Dette haster veldig for meg nå Jeg vurderer å gå over til BMW etter mange år med VAG som jeg er blitt dritt lei av etter å ha erfart masse feil med disse bilene. Har nå sett på en BWM 525D, 2001(sent 2000) modell, automat, som har gått ca 250.000KM. Hva må jeg se etter og hva er svakheter på disse bilen? Er 250.000Km litt mye for en 525 turbo diesel, rekke sekser, som har 163hester? Hva med automaten, ryker den snart kanskje? Har IKKE peil på BWM i det heletatt, og det haster veldig. Da jeg må ta en avgjørelse i morgen. Setter STOR pris på all tilbakemelding og hjelp. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, alle sammen. Dette haster veldig for meg nå Jeg vurderer å gå over til BMW etter mange år med VAG som jeg er blitt dritt lei av etter å ha erfart masse feil med disse bilene. Har nå sett på en BWM 525D, 2001(sent 2000) modell, automat, som har gått ca 250.000KM. Hva må jeg se etter og hva er svakheter på disse bilen? Er 250.000Km litt mye for en 525 turbo diesel, rekke sekser, som har 163hester? Hva med automaten, ryker den snart kanskje? Har IKKE peil på BWM i det heletatt, og det haster veldig. Da jeg må ta en avgjørelse i morgen. Setter STOR pris på all tilbakemelding og hjelp. E39 er plaget av rust. Sjekk dører, under panser og spesielt bakluka hvis det er en touring. Kan ha trøbbel med luftbelger (igjen touring), viftestyringen (klima) og foringer. Annet enn det så er det flotte biler. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har vært borti kast i drivverk med disse bilene. Det kontrollerer du enkelt selv. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Liten detalj, men sjekk tanklokket. Er ett lite "søkk" i det som gjør at det samler seg vann her. Har eieren vært lite påpasselig med dette kan det være rust her. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kulelager fremme har en tendens til å slites ut for fort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå