Gå til innhold

Trodde jeg hadde knust vindu.....

Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde knust vindu men det hadde jeg ikke :w00t:

For de som lese historien:

Hele dagen startet med at jeg nesten kom forseint til skolen, tenkte så at "Å, vi har lang dag i dag.... Slutter 16:00 :p"

Kom på skolen akuratt tidsnok og startet med Matte i første time :( Gledet meg til matpausen for å spise. Gikk så ned til Rimi handlet det jeg skulle ha og der skjedde det, jeg kastet en stygg matboks i vinduet....

Jeg bare OMFG, men så ikke noe merke. Bare at det var en liten ripe i vinduet. Gikk mot skolen og hørte på veien at det var knust :ph34r: Gikk direkte opp til rektor og forklarte situasjonen, gikk så ned til Rimi fortalte og det var knust på utsiden sa den daglige leder... Reddet :D

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har problemer med IE og poster av den grunn "aghsd"?

Det jeg tror er at du troller deg, og så tenker du deg om og kommer på at det ikke er lov eller særlig kult, og redigerer bort innholdet og håper at du ikke får advararsel for spam. Dersom det du sa er sant, hvorfor redigerer du da ikke inn det som du ville skulle stå der i utgangspunktet?

Jeg tok å rapporterte tråden jeg. ;)

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Rapportert? Jeg har fikset tråden nå ;D

Problemet er at jeg kan ikke se emne feltet der jeg poster når jeg bruker IE7 så trykket tab og skrev ett eller annet og trykket så post for å se om det virket!

EDIT: Skal du bevis også?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...