Gjest Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Trodde jeg hadde knust vindu men det hadde jeg ikke For de som lese historien: Hele dagen startet med at jeg nesten kom forseint til skolen, tenkte så at "Å, vi har lang dag i dag.... Slutter 16:00 " Kom på skolen akuratt tidsnok og startet med Matte i første time Gledet meg til matpausen for å spise. Gikk så ned til Rimi handlet det jeg skulle ha og der skjedde det, jeg kastet en stygg matboks i vinduet.... Jeg bare OMFG, men så ikke noe merke. Bare at det var en liten ripe i vinduet. Gikk mot skolen og hørte på veien at det var knust Gikk direkte opp til rektor og forklarte situasjonen, gikk så ned til Rimi fortalte og det var knust på utsiden sa den daglige leder... Reddet Endret 2. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Du har problemer med IE og poster av den grunn "aghsd"? Det jeg tror er at du troller deg, og så tenker du deg om og kommer på at det ikke er lov eller særlig kult, og redigerer bort innholdet og håper at du ikke får advararsel for spam. Dersom det du sa er sant, hvorfor redigerer du da ikke inn det som du ville skulle stå der i utgangspunktet? Jeg tok å rapporterte tråden jeg. Endret 2. mars 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Rapportert? Jeg har fikset tråden nå ;D Problemet er at jeg kan ikke se emne feltet der jeg poster når jeg bruker IE7 så trykket tab og skrev ett eller annet og trykket så post for å se om det virket! EDIT: Skal du bevis også? Endret 2. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hmm, jeg tror deg ikke helt, men la gå. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes det er stilig at det finnes ærlige folk som deg her i verden. Er ikke sikker på om jeg ville meldt meg slik som du gjorde! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor hev du en matbiks ut vinduet...? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 og der skjedde det, jeg kastet en stygg matboks i vinduet.... Gikk direkte opp til rektor og forklarte situasjonen, gikk så ned til Rimi fortalte Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt. Du er glad for at vinduet ikke knuste, men allikevel skriver du at det knuste? Uansett, thumps up for ærligheten! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var knust fra utsiden, noe som gjør vår venn uskyldig. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Knust er knust, uansett hvor stor skaden er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå