Gjest Nyremann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei. Jeg er en 20 år gammel mann som nettopp hadde noe jeg antar var urin- eller testikkelinfeksjon. Jeg fikk et plutselig ubehag og delvis ømhet og smerte i venstre testikkel og oppover mot magen, og etter et par dager spredte det seg opp til nyren. Dette "ubehaget" var vel ikke annet enn stikking og en fornemmelse av at det "var noe der", om dere skjønner. Akkurat som om et eller annen trykk på innsiden av kroppen. Dette gikk etter hvert over, men nå har jeg fått et merkelig "trykk" inne ved venstre nyre. Jeg vet ikke om noe bedre ord enn "ubehag" eller "trykk", for det er akkurat som om det er noe der som jeg aldri har kjent før, og som egentlig ikke skal være der. Dette kan kanskje ha noe med styrketreningen jeg har begynt med, og at det gikk litt hardt for seg her for ei og en halv uke siden på et av treningsaparatene der man vrir overkroppen. Men det som er det merkelige er jo at "smertene" ikke har dukket opp før nå. Hva kan et slikt ubehag være? Evt. er det noen av de to hendelsene som kan være svaret, Eller kan det være noe annet? Inb4 ”gå til legen”, jeg skal det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå