Emancipate Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kan få kjøpe vår 505GTi til høsten når jeg er ferdig med den. Den ble brukt som likbil før og har både skinner og kroker fortsatt installert. Plug and play mao. Bare den ikke får BSOD så. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan få kjøpe vår 505GTi til høsten når jeg er ferdig med den. Den ble brukt som likbil før og har både skinner og kroker fortsatt installert. Plug and play mao. Bare den ikke får BSOD så. Tja, den er ikke helt stabil på elektronikken faren er vel der... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Synes en kommentar til i den tråden var ganske vittig. En fyr som har jobbet på begravelsesbyrå sier dette:Jobbet slik ca et år, mens jeg studerte. For meg holdt det med et år, det ble for mye dødtid, lite liv på jobb osv.... Jeg lo, og jeg lo, og jeg lo litt til. Dette er det beste gullkornet jeg har lest på altfor lenge... Haha. Jeg tenkte med meg selv når jeg leste emnetittelen at det MÅTTE jo komme en kommentar ang daukjørt, men herregud så bra likevel. Og alle kommentarene ietterkant og da... HAHA Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tenker denne tråden fortjener en egen gullkorn plass^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Blitt gullkorn og nå ja! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjøre pirat taxi i likbil det er vel ikke noe man tjener vanvittig mye penger på? Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Man burde også være litt obs på at noen av de kan ha litt stiv pris! FAIL tja nei eller bare hva med JA det var det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bare ikke håndtaket dør så bør man vel være fornøyd. Eller var det dørhåndtaket? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan få kjøpe vår 505GTi til høsten når jeg er ferdig med den. Den ble brukt som likbil før og har både skinner og kroker fortsatt installert. Plug and play mao. Bare den ikke får BSOD så. BSOD kunne jeg ha levd med, bare den ikke er DOA Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hehehe ler så jeg griner, denne va god. Nå skal jeg lee meg i seng, god natt! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Får bare håpe at eventuelle pasasjerer ikke er like livløse hos den nye eieren. og at bagasjeluken er ordentlig lukket viss det er tilfellet. Tenk å hatt likbil som russebil? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tenk å hatt likbil som russebil? Ja det hadde vel vært likt seg. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 det hadde nok vært dødsmorsomt Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 "En god latter forlenger livet", sa kjærringa å lo seg ihjel. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Jeg så en tilsynelatende privat eid likbil ved E6 da jeg kjørte til og fra Oslo siste uken. Om den var til salgs så jeg ikke. Du får be han dra og høre med eieren Endret 20. juli 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vi hadde likbil som russebil. Forran stod det "likbilen" og bak stod det" - Noe Daukjørt". Skal sies at det var en Taxi / alt mulig bil som var kjøpt av finnøy taxi. Han som var sjåføren forklarte hvor mye han måtte røyke i bilen for å få ut liklukta etc. Dette ble den brukt til: - Likbil - Taxikjøring - Ambulanse kjøring - Melkebil(!) I bilen var det til og med feste i golvet til ambulansesenger. Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) HAHAHA xD! Ler så jeg griner av de fine kommentarene Endret 1. september 2009 av jonaskvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå