Leakim Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hallo. har altid hatt en liten drøm om og kjøre rundt i en Likbil. Problemet er bare at eg finner ingen som selger dette. Noen tips til hvor dette kan skaffes? Den skal være brukt. Hvis du finner en må du sjekke at den ikke er daukjørt HAHAHAHA. Made my day 3 Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 HAHA...xD Genialt...greit at folk kjøper ambulanser, men LIKBILER?!! Lenke til kommentar
Andreas0 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hahaha En god latter forlenger livet - nå overlever jeg norsktimen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Venta bare på at denne skulle komme i gullkorn. I alle fall morsom å lese "laiv" Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Man burde også være litt obs på at noen av de kan ha litt stiv pris! Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Man burde også være litt obs på at noen av de kan ha litt stiv pris! Den va litt fail.. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Snakker om å ha (lik)-humor...xD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 *sukk* nok et dødt gullkorn... Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette må være det beste gullkornet på leenge! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Dersom "trådstarter" har et stort ønske om å kjøre rundt i en likbil kan det jo ordnes ganske så lett. Endret 2. mars 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg leste denne i timen på skolen og begynte å le så sykt! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dersom "trådstarter" har et stort ønske om å kjøre rundt i en likbil kan det jo ordnes ganske så lett. AHAHAHAHAHA denne var nice Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dersom "trådstarter" har et stort ønske om å kjøre rundt i en likbil kan det jo ordnes ganske så lett. Hahaha! Den slo an Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Huff, det ser visst ut at det var nokså dødt på bilmarkedet der ja... Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Synes en kommentar til i den tråden var ganske vittig. En fyr som har jobbet på begravelsesbyrå sier dette: Jobbet slik ca et år, mens jeg studerte. For meg holdt det med et år, det ble for mye dødtid, lite liv på jobb osv.... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Dette er ikke bare det morsomste gullkornet jeg har lest, det er også den morsomste gullkorn-tråden Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) ååh! One of the werry best jeg lo skikkelig av. Man burde også være litt obs på at noen av de kan ha litt stiv pris! Den va litt fail.. Haha! Etter ca 4t blir man stiv, så myk igjen, hva som skjer etter det aner jeg ikke. Endret 7. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dødsbra! Gud så dårlig...jeg er trøtt.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kan få kjøpe vår 505GTi til høsten når jeg er ferdig med den. Den ble brukt som likbil før og har både skinner og kroker fortsatt installert. Plug and play mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå