Solarstone Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 for det første jeg er en gutt på 18 som jobber ca 14t i mitt privat studio.. derfor litt mye gal skriving! blir trøtt som F*** etter noen sånne dager i strekk! når man ikke sitter med kroner og øre i hånda så er det liksom ikke så lett å bare gjøre ting lenger! ..så desvere så må jeg jo ty til de løsninger som passer oss best ..(selv om jeg skjønner hvor du vil hen 8) )<- tema95 Trodde det var bedre med .no domene en .net jeg!!? takker for alt jeg har fått av svar det mener jeg! hardware.no gjør det mulig å få andres vingkling veldig sjapt og det er bra. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du må tenke på hva som er enklest å huske for dine kunder også. Skal du starte en norsk bedrift så hadde jeg valgt .no domene, helt klart! Du trenger forøvrig et bedrifts-nummer hvis du skal ha .no domene, men dette har du vel. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 er det det samme som organisasjons nmr? får man et slikt nmr etter Egenærklarings kontrakt osv? eller lenge siden jeg har sett på dette nå.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 er det det samme som organisasjons nmr?får man et slikt nmr etter Egenærklarings kontrakt osv? eller lenge siden jeg har sett på dette nå.. Det er vel det samme som organisjons nr ja. Du må vel registere bedriften i brønnøysund registret. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 men det er den så det er nokk fiksa,.. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå