Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang madammen, man må ha en "rød" og en "grønn" kontokremt host...he he

Å uansett er det bevegelse å slitasje i et Vr objektiv å!? Som tidliger nevnt så koster jo et godt nikon objektiv skjorta,vist du vil ha et godt 70-300 objektiv, og de er såpass lys svake at da kan det jo være greit å ha litt ekstra stabelisering, å da koste det virkelig!

Skjorta var jo en beskrivelse, skal man ha fra 200mm og oppover med f/2.8 eller bedre koster det ikke bare skjorta, men hele antrekket + bilen i tillegg :) VR fungerer utmerket, og alle best på tele. Jeg personlig har mest tro på VR/IS systemet målt opp mot sensor-løsningene.

Joda tviler ikke på at det fungerer! Men prisene fungerer desverre ikke for min "rødkonto"! Er ikke det at jeg ikke liker D80,men jeg liker K20 mer og mer! Og til mitt bruk føler jeg at det vil fønke bedre, å jeg vil føle meg tryggere på mine tura i skauen og i myrlent tereng!

Vel, jeg forstår det dit hen at du har hatt mulighet til å studere kamera, og funnet at du liker det.

Da synes jeg du skal fleske til, så lenge økonomien tillater det.

Den største forskjelen mellom et godt og dårlig bilde utgjøres fortsatt av fotografen.

I tillegg må man vel innrømme at mye av sakene som diskuteres frem og tilbake i praksis er, i beste fall, nyanser.

Kjøp det du liker selv, og ta inspill fra andre, inkl. undertegnede, med en klype salt.

Det er du selv som vet best hva som funker for deg, og når man skrur av lyset og den tykke dama er ferdig å synge er det jo det at du selv er fornøyd som teller.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...