The Stig Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Utviklerstudioet jobber angivelig med flere topptitler for Microsoft. Les mer Lenke til kommentar
MarkusJ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Conker Conker var min favoritt til Xbox 1, så håper at de lager et nytt conker spill Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 100% enig conker's live and reloded var drit tøft men trur nesten orginalen conker's bad fur day var bedre(n64 spillet) xD Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En skikkelig Perfect Dark oppfølger hadde vært gull. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Venter fortsatt på Goldeneye (N64) på Arcade jeg. Må jo være jult hvis de klarer å legge til en online funksjon. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Goldeneye hadde vært fett, og Lost Vikings! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg savner Perfect Dark!!! Håper det kommer en remake, eller en oppfølger! Lenke til kommentar
Martin_89 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "Nå spekuleres det i om studioet igjen er i drift" Haha, for en bra reserach. Studioet har jo aldri vært ute av drift. De har jo laget Viva Pinata for 360 og DS og hadde jo et nytt Banjo-Kazooie-spill i fjor. I tillegg lagde de også avatarene til 360... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Muligens litt dårlig formulert, er fult klar over at studioet aldri har vært ute av drift i så forstand. Heller at det har vært svært lite aktivitet hos studioet, noe det står ovenfor: (...) men siden de ble overtatt av Microsoft har de gått svært så stille i dørene. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det lov å håpe på Jet Force Gemini 2?? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvem er det som skriver disse artiklene? Rare gir jo ut minst like titler nå for tiden, som noen gang tidligere. Det var stille i en periode i forrige konsollgenerasjon, hvor Rare kun kom ut med Starfox Adventures, Grabbed by the Ghoulies og Conker-remaken. Men siden XBox 360 ble sluppet har vi fått en bråte spill fra Rare. PDZ, Kameo, Viva Pinata 1 og 2 samt Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts. Dessuten driver de stadig å finpusser eldre katalogtitler og slipper dem på XBox Live (Banjo Kazooie, Jetpac samt flere). Nevnte jeg forresten at Rare også laga avatar-systemet for det nye dashboardet? Hva med å la noen som faktisk har litt innsikt i spill skrive artiklene. Artikkelforfatter er sikkert en hyggelig fyr, men jeg tviler på at spilling er en av hans største interesser - i motsetning til oss som faktisk leser disse tekstene. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 håper det er mere kameo på gang Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvem er det som skriver disse artiklene? Rare gir jo ut minst like titler nå for tiden, som noen gang tidligere. Det var stille i en periode i forrige konsollgenerasjon, hvor Rare kun kom ut med Starfox Adventures, Grabbed by the Ghoulies og Conker-remaken. Men siden XBox 360 ble sluppet har vi fått en bråte spill fra Rare. PDZ, Kameo, Viva Pinata 1 og 2 samt Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts. Dessuten driver de stadig å finpusser eldre katalogtitler og slipper dem på XBox Live (Banjo Kazooie, Jetpac samt flere). Nevnte jeg forresten at Rare også laga avatar-systemet for det nye dashboardet? Tar litt kritikk på denne ja, i.flg kilder jeg brukte utga Rare kun 2 spill ifjor, hvorav ett av de to var til DS. I tillegg sto det at Banjo-Kazooie ikke var utviklet av Rare (noe som tydeligvis ikke stemmer etter litt nærmere undersøkelse), derfor gikk jeg utifra at siste spill var Viva Piñata: Trouble in Paradise som ble utgitt i September i fjor. I sammenligning er dette nokså få spill i forhold til tidligere nivå. Ei har noen av de nylige produserte spillene blitt de braksuksessene som tidligere titler (med Viva Piñata som unntak). Hva med å la noen som faktisk har litt innsikt i spill skrive artiklene. Artikkelforfatter er sikkert en hyggelig fyr, men jeg tviler på at spilling er en av hans største interesser - i motsetning til oss som faktisk leser disse tekstene. Her er jeg nok ikke enig - jeg vil påstå jeg er en særdeles lidenskapelig spiller, og bruker nok alt for mange timer på spill hver dag. Det er dessverre ikke alltid like lett å holde følge på alt som kryper og går av spill, særlig når man selv ikke har noen egenerfaring med de - Det siste jeg selv spilte fra Rare var Perfect Dark til N64. Derfor måtte jeg i dette tilfellet ty til diverse kilder som dessverre ikke var helt korrekte. Setter kjempestor pris på slik tilbakemelding, engasjerte lesere som er villig til å komme med konstruktiv kritikk er gull verdt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En skikkelig Perfect Dark oppfølger hadde vært gull. Enig. Jeg likte PDZ godt jeg, men det hadde ganske klare svakheter. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bildet dere bruker i denne artikkelen ser veldig kjent ut. Er det et gammel ATI bilde ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er bare et svært nær-bilde av Johanna Dark fra Perfct Dark Zero. Bildet i sin helhet ble brukt som cover-art for spillet også. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 @Cruentus: Synes nå det ser ut som et fra PDZ jeg da Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Perfect Dark er fremdeles det beste spillet jeg har erfart så langt. Desverre så har alle nøkkelpersonene forlatt selskapet for lengst, det er ikke mulig å gi PD64 en verdig etterfølger med det nåværende teamet. Selv om Microsoft kaster penger etter de vil det fortsatt bli middelmådige titler. De er ikke lenger hva de var, jeg ser ikke poenget i å investere i dette selskapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Perfect Dark 2 hadde vært konge, husker atmosfæren fra den første, dessverre var de litt uheldig med den andre og lagde en rar motor som ikke på nær brukte kraften i X360. Men jeg har tro alikavel på at de kan bruke noen nye kjente motorer pga penger fra Microsoft. TLAD ble jo bedre enn forventet da Microsoft drysset penger på Rockstar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg