einaros Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Canon EOS 5D Mark II 0,6 sec f/2.8 iso 200 Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM @ 16 Glad jeg ikke pusser vinduene der, men kudos til de som gjør det Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Det er rett og slett kjempeflott. Sterkt, stilsikkert og rent. Nok et utrolig godt gjennomført bilde fra deg. Jeg kan ikke se noe å sette fingeren på i det hele tatt her. Artig detalj: Fiasco-skiltet sitter perfekt i den ene vindusramma. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg tar av meg hatten for dette var tøft! Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Utrolig vakkert! Tror du kan tjene deg litt lommepenger ved å ta kontakt med Radisson SAS. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Herlig Som sagt over, veldig rent og stilfullt. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Er enig med de andre, et utrolig fint bilde som fortjener all skryt! Veldig fine farger, speilrefleksjoner, linjer og i det hele tatt... Bra! Svært så flink du har blitt i det siste Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jada, bildet er kult det, men veldig likt det jeg har sett før. Komposisjonen er bra og du utnytter vidvinkelen bra. Dog litt usikker på om jeg ville hatt med trappene og gelenderet nederest. Det bidrar til vidvinkeleffekten men forstyrrer kanskje litt føler jeg. Litt usikker på hva som er best der. Men det i hvertfall hadde ønsket, er at du skulle ha smelt på en polafilter. Synes virkelig ikke den refleksjonen fungerer noe særlig. Det er selvfølgelig bevisst at du har tatt den med, noe man ser på tittelen og andre kommentarer, men jeg liker den altså ikke noe særlig. Godt mulig at bildet hadde blitt veldig kjedelig uten refleksjonen, men det gjenstår å se når jeg prøver en gang. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Men det i hvertfall hadde ønsket, er at du skulle ha smelt på en polafilter På 16mm, refleksjonen går over halve bildet fra ramme til senter, jeg har veldig liten tro på at du finner et tidspunkt da du blir helt kvitt refleksen, og da vil framhevet se bedre ut en dårlig skjult. Jeg synes valget å fremheve den, og å komponere den så forsiktig inn i forhold til vinduene er veldig godt gjort. Men det betyr ikke at ikke det blir spennende å se ditt bud IceFox! Lenke til kommentar
einaros Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Men det i hvertfall hadde ønsket, er at du skulle ha smelt på en polafilter. Synes virkelig ikke den refleksjonen fungerer noe særlig. Det er selvfølgelig bevisst at du har tatt den med, noe man ser på tittelen og andre kommentarer, men jeg liker den altså ikke noe særlig. Godt mulig at bildet hadde blitt veldig kjedelig uten refleksjonen, men det gjenstår å se når jeg prøver en gang. Nå var jo hensikten min å fange refleksjonene fra bygget rundt, så om jeg brukte et polariseringsfilter, ville det være snakk om et helt annet bilde. Når det er sagt, så er det ingen automatikk i at et polariseringsfilter ville fjerne alle refleksjoner. De ville riktignok være dempet, men langt i fra borte. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Veldig bra bilde. Artig perspektiv. Fine og sterke farger. Veldig kult med speilingen i rutene. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Stiller meg bak alle gode kommentarer! Veldig, veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå