Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Heisann Jeg har den siste tiden fått inntrykk av at foreldrene mine overvåker min nett-trafikk, finnes det noen måte å unngå at dette er mulig på? Ta med i betraktingen at min far har godt over gjennomsntilige kunnskaper når det gjelder PC. På forhånd takk.. Freebird!.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 På hvilken måte mener du at han overvåker din nettrafikk? Hva er det som får deg til å fatte misstanke om at han gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er usikker på hvilken måte, rimelig sikker på at det ikke er noe lokalt på min pc tror heller det er noe som foregår på nettverksnivå, i router el. grunnen til at jeg har mistanke om det er noe han visstnok har fortalt til min mor, som jeg ikke har fortalt til han.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du kan sikkert omgå det ved å sende alle data gjennom en proxy eller en annen form for kryptert overføring av data, men det er unødvendig tungvint og blir veeldig tregt. Anbefaler deg heller å snakke med han, er det noen grunn til at han skal overvåke din nettrafikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skal nok konfrontere han med det, og slik som jeg ser det skulle det ikke være noen grunn til å overvåke meg, ikke at jeg driver med noe snusk som jeg ikke vil at han skal vite om, men av prinsipielle årsaker, så mener jeg at min pc er mitt område og det har ingen andre noe med. Men takk for hjelpen i alle fall.. Freebird!... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kansje du kan fortelle hvordan det gikk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå