Gavekort Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg har tenkt å lage en nettside uten noen utgifter, så jeg lurte på om hvor jeg kunne finne noe ala freewebs, uten forenklinger og editorer, bare en pure FTP-server. Gjerne noe med et skikkelig domene som jeg kan viderekoble via .tk, ikke noe www.mypagezzz.jallajalla.lol.mofo.hihi.qwerty/Blomsterbob.pagezzzzzzz Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg bruker home.no, funker greit. Støtter ikke php. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Her er en fin lang liste med diverse gratis side. Står også om det er reklame der. http://www.free-webhosts.com/free-hosts.php Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk, drømmesvar. Skal se litt rundt på begge sine forslag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg prøvde ut 001webs.com, men hvordan kan jeg laste opp hele PHP-fusion-mappen, å laste opp hundrevis av filer, 3 om gangen kommer til å ta en evighet. Noen råd? Kan jeg evt. bruke filezilla? edit: Kan trolig bruke filezilla. Endret 2. mars 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå