Gå til innhold

nytt skjermkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har g4ti4400 vis jeg skal kjøpe nytt skjermkort hva skal kjøp av ati kort ?

9700pro???

For å si det pent: Du er en jævla soss. Driter du penger? Det du har der holder mer enn nok!!! (blir bare irritert av sånne sossebarn som ikke vet hvordan verden egentlig er... :-? ) Det jeg sa nå mener jeg om du virkelig går og kjøper et radeon kort!! Men ta det som du vil... :grumpy:

Lenke til kommentar
jeg har g4ti4400 vis jeg skal kjøpe nytt skjermkort hva skal kjøp av ati kort ?

9700pro???

For å si det pent: Du er en fordømte soss. Driter du penger? Det du har der holder mer enn nok!!! (blir bare irritert av sånne sossebarn som ikke vet hvordan verden egentlig er... :-? ) Det jeg sa nå mener jeg om du virkelig går og kjøper et radeon kort!! Men ta det som du vil... :grumpy:

Enig!!!

Slitar forsatt med eit gforce 2 & 1,6 GHZ men vurderar forsatt ikkje ny PC fø til neste år

Lenke til kommentar

et ti 4400 kort funker jo helt super det nå...skjønner ikke hvorfor du vil ha nytt kort.... kortet ditt yter vel topp i de fleste spill gjør den ikke?

Ta heller eksempelet fra meg...jeg holder på å bestille nye komponenter til ny pc nå.... jeg går fra Riva tnt2 Ultra (Som kom før Geforce var oppfunnet :D ) og går til Radeon 9800 pro det er hva jeg kaller å "gå opp et hakk" :D

Ha det gøy med kortet ditt du...tar sikkert mange månder før du får behov for å bytte det :wink:

Lenke til kommentar

8)

Må si meg enig med noen av de andre posterene her , et 4400 kort skulle holde en stund til . MÅ du skifte , er det Radeon 9700 (pro eller non-pro ) og 9800 som er bedre enn 4400 på alle områder . Jeg har et 9700 (non-pro) , det er litt bedre uten anti-alaising/antistrofisk filtrering , og MYE bedre med. Avhengig av om du skal bytte kort om 6 mnd eller 2 år , kan du kjøpe hvem som helst av disse .

Hvis du vil ha en stille PC-Sapphire 9700 pro Ultimate Edition , hvis du vil ha et kort som høres dyrt ut kan du jo kjøpe NVidia Geforce FX.

Lykke til !

Lenke til kommentar

Radeon All In wonder kort har innebygget tv-dekoder og video capture utstyr. Hvis du vil se på tv kanaler på datamaskinen , eller vil bruke hardisken som video-opptaker er det et helt rått kort. Per i dag har jeg bare sett det i 9700Pro utgave.

Sapphire er en 3.parts produsent av ATI kort , å samme måte som Gainward eller Asus lager NVidia Geforce kort . Sapphire er en rimelig leverandør i Norge , mens Hercules er mer kjent ,og dyrere. Ikke er kortene bedre heller , de bare ser anndeledes ut .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...