Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eg har veldig lyst på Limited Edition av Resident Evil 5 som selges på play-asia, denne: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bp-77-...+5-70-369u.html Men problemet er at Norge står oppførst som et av landene dem ikkje sender denne till. Litt merkelig, siden dem kan sende Xbox 360 versjonen av samme boksen. Eventuelt andre sider som selger denne? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 var innom spaceworld sine sider og så så jeg RE5 LM mener jeg,bare søk litt innpå der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Ja stemmer, men innholdet i den asiatiske limited editionen er mer intresangt. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 da vet jeg ikke,den LM pakka der er vel det nærmeste du kommer til den i asia tipper jeg. Lenke til kommentar
ranselen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Eg har veldig lyst på Limited Edition av Resident Evil 5 som selges på play-asia, denne: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bp-77-...+5-70-369u.html Men problemet er at Norge står oppførst som et av landene dem ikkje sender denne till. Litt merkelig, siden dem kan sende Xbox 360 versjonen av samme boksen. Eventuelt andre sider som selger denne? Ser ut til at man kan vinne LE-versjonen både hos Gamereactor og Gamer.no Er jo verdt et forsøk. Ser ut til at det skal være lanseringsfest også. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er jeg helt på jordet visst jeg sier at Absoluttspill.no selger Limited Edition av RE5. ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Er denne eg skal ha: Og den er bestillt, er på vei fra asia nå Endret 5. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Så forskjellen er "Chainsaw USB drive"? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Og fetere boks med separate cover til spill og dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå