Sinderella Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sliter med ett problem. Internett Explorer har begynt å leve sitt eget liv. Noen ganger når/mamma jeg er inne på nett begynner den å åpne nye faner selv, ikke snakk om én, men fler og fler inntil jeg stenger den. Har hittils hendt to ganger når jeg/mamma har vært inne på to forskjellige sider (Facebook og sol.no). Noen som har vært borti samme problem eller kan tenke seg hva dette kommer av? Maskinen det er på er en win xp, tror ikke IE er oppdatert til 8 (om ikke den selv har lastet ned oppdateringen). Skulle gjerne bytta til opera eller firefox, men det å "lære" mamma opp på nytt har vist seg litt vanskelig hehe Takker for svar Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hei! det er veldig mye tull med microsoft så prøver egentlig og få meg ut av hele microsoft så jeg har byttet til firefox nå men vis det ikke går så kan du prøver og opptatere det evnt. optatere det på ny eller laste det ned på ny for da reseter hele exploren seg hilsen olahe Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Står det noe i disse nye fanene eller er de blanke? Prøv følgende: Fra IE: Verktøy->Alternativer for Internett->Avansert Velg Tilbakestill... Restart IE og sjekk om ting og tang har roet seg. For å utelukke malware (virus), så fortsett med følgende: Last ned Malwarebytes Anti-Malware til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjør en 'hurtig systemskann', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på Vis resultat-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Det vil deretter åpnes en logg i notisblokk. Den kan du kopiere og poste om den fant noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå