Barry White Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hei! Hvordan lager man passord på XP nettverket? Jeg er på et slags nettverk gjennom Bredbåndet og det blir sakt at det er lett å hacke da. Det hjelper sikkert ikke mot hacking, men jeg vil ha det likevel! Hjelp! Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvis du er redd for hacking er kanskje en firewall å anbefale ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 okey...er ikke redd for det sier vi...jeg vil bare ha passord sånn at ingen uvedkommende skal kikke på mine delte Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 eg trur du kan lage passord på brukaren din på windows. Det vil da fungere som eit nettverkspassord Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 eg trur du kan lage passord på brukaren din på windows. Det vil da fungere som eit nettverkspassord Bare bull! et innloggingspassord er IKKE et nettverkspassord? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 eg har gjort litt research, du må skrive noke kommandoar i MS-DOS, net password, eller noke. Eg har ikkje anna løysing enn det. Du MÅ inn i DOS. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 eg har gjort litt research, du må skrive noke kommandoar i MS-DOS, net password, eller noke. Eg har ikkje anna løysing enn det. Du MÅ inn i DOS. blir bare værre å værre... Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 eg trur du kan lage passord på brukaren din på windows. Det vil da fungere som eit nettverkspassord Bare bull! et innloggingspassord er IKKE et nettverkspassord? d e heillt på jordet Thanatos, hvis du lager dette passordet via DOS og da konverterer det til eitt "networkpss" går det Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 d e heillt på jordet Thanatos, hvis du lager dette passordet via DOS og da konverterer det til eitt "networkpss" går det jaja, tviler på at d er noen XP veteran jeg snakker med, tvert om! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 å kom igjen noen da! det må jo være noen som vet det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå