abbyjr Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei når jeg søkte meg inn på vg via vigo så ble jeg tvunget til å velge vgs2 linjer uten å ha fullført vgs1 er det noe jeg kan gjøre får å få fiksa dette så jeg kommer meg inn på vgs1 eller er toget gått? jeg har vell rett til skoleplass med tanke på at jeg har søkt meg inn før fristen eller er toget gått å jeg må gå uten skole 1 år til? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Søknadsfristen for videregående opplæring går ut i dag 02.03 så er ikke sikker på om du kan gå inn å endre i dag. Det er vel uansett litt sent nå, men du kan jo skjekke det. Om fristen går ut for deg og du ikke får endret søket ditt kan du ringe til opptakskontoret i fylket ditt og de kan prøve å hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) I slike tilfeller vil nesten alltid en vennlig telefon til de rette folka løse problemet. Her finner du telefonnummerene til inntakskontorene: Lenke Endret 2. mars 2009 av Skagen Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Selv om søkefristen er 2 mars, så kan man jo endre søknaden helt fram til 1 april..(?) Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 takker for svar for prøve å ringe intakskontoret. men det hadde ikke hjulpet om jeg kunne forandre valga mine siden vær gang jeg valgte grunnkurs linjer så kom det opp en liste til med vgs2 linjer som jeg måtte velge :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Selv om søkefristen er 2 mars, så kan man jo endre søknaden helt fram til 1 april..(?) Nei? Fristen gikk ut natt til i dag. Man kan ikke endre etter det. Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva er det man kan på fram til 1 april da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "Søknadsfristen er 1. mars 2009 kl. 23.59 for ordinær søknadsbehandling, herunder søkning til lærerfag. Søknadsfristen er 1. februar 2009 kl. 23.59 for særskilt inntak, for individuell vurdering for minoritetsspråklige søkere, og for søkere til lærekandidatordningen." Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fikk en brosjyre over "viktige datoer" 1 april var siste frist for endring av søknaden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vigo er faenskap. Er glad for at vi hadde bare papirskjema med avkrysning eller skrive inn hvilke linjer man ville gå. Ikke bli tvunget gjennom masse latterlige menyer på PC'n. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fikk en brosjyre over "viktige datoer"1 april var siste frist for endring av søknaden. Nei, tror du har sett feil. Bruker do også Vigo? Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja. Kanskje jeg har sett feil da:P skal sjekke det. poster igjen om 1 time cirka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Men har du søkt da? Hadde vært kjipt om du ikke får gå på skole fordi du trodde fristen var en måned etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå