Dassen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk meg faktisk nettby for denne anledningen. Jeg trekker forøvrig tilbake alle tanker om at du må være gal. Lykke til Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) This is getting more and more epic... Mr Rullestol: Nettbyprofil: leanderdud Alder: 20 år Bosted: Røros, Sør-Trøndelag Frk Epic Tits: Nettbyprofil: val1tino Alder: 20 år Bosted: Bodø, Nordland Samtale i gjestebøkene Leanderdud: You are just truly absolutely beautiful! Can you cook and clean also? Val1tino: klabert! - Hjertet mitt hoppet over et slag nå - åh? - Jeg holder meg selv i hånda, forestiller meg at den er din:) - så søtt:D - Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg har stalka deg i sikkert et halvt år! Endelig tatt motet til meg, men alle ordene kommer ikke ut. Jeg tror Finn dør nå - Du har det ja? det lika vi. :] - Hva liker vi? At Finn dør? Eller at jeg stalker deg? - At du stalker meg, selvfølgelig. - Phew... Jeg ble litt nervøs der! Uansett, jeg heter Tord:) Nesten frekt å ikke introdusere seg:( Jeg må si jeg føler meg litt slem som gjør dette, men det er FOR bra til å ikke publiseres... Uansett ligger alt åpent og fritt tilgjengelig på nettet, så la dette være en vekker til alle dere som tror dere er anonyme. (Lukter vi forøvrig en sammenheng mellom Tord Company og rullestol-Tord?) Endret 11. april 2009 av Dahl Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Så jo ganske overbevisende ut i rullestol, men skal det ikke mer til for å ha epic tits?! OH WELL. OMG. Det her er fantastisk! Sånne åpne "facebook-wall"-conversations er jo alltid tingen. Rullestol-Tord høres jo ut som en storsjarmør!! truly absolutely Tord CompanyHerregud, i såfall fantastisk!! (Jammen ser det ikke ut som "toppsjef Tord" ligner på rullestol-Tord!!!) Endret 9. mars 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Tord K B , "toppsjef" i Tord Company ser slik ut: Det er unektelig en viss likhet mellom rullestol-Tord og toppsjef-Tord. Wannabe-wheelman påstår å være født 7. november 1988 (dermed blir han 21 år i år), mens Tord K B hevder at han startet sin fantastiske nettbutikk den 23. august 2005, i en alder av 15 år. Med andre ord blir han enten 20 en gang etter 23. august, eller fyller/har fylt 19 år før nevnte dato. Med mindre en av de lyver på datoene, kan det derfor ikke være den samme Tord. Dessverre. Endret 11. april 2009 av Dahl Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tord fra Tord Company er født i 1990, mener jeg å huske. Dessuten er han fra Trondheim, som på en annen side ikke er så langt fra Røros. Det er uansett litt av et sammentreff. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Men tordcompany.com er registrert på Trondhjemsadresse, og hvis rullestol-Tord er fra Røros, er det jo ihvertfall ikke lange strekningen mellom. Alderen er jo et springende punkt - men de ligner jo unektlig på hverandre, og har samme sveis - og kommer fra samme landsdel. Og om ikke annet - det tyder jo på at både rullestol-Tord og toppsjef-Tord er særdeles kreative!! Jeg gleder meg til å høre fra Rullestol-Tord, og hva han mener om saken! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Torder er generelt veldig kreative vet jeg. Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Men tordcompany.com er registrert på Trondhjemsadresse, og hvis rullestol-Tord er fra Røros, er det jo ihvertfall ikke lange strekningen mellom. Alderen er jo et springende punkt - men de ligner jo unektlig på hverandre, og har samme sveis - og kommer fra samme landsdel. Og om ikke annet - det tyder jo på at både rullestol-Tord og toppsjef-Tord er særdeles kreative!! Jeg gleder meg til å høre fra Rullestol-Tord, og hva han mener om saken! Jeg må bare beklage, jeg har ingenting med tordcompany.com eller toppsjef-Tord å gjøre:( For oppdateringer ang. tits må jeg konsultere min gode venn Finn, der jeg forhåpentligvis få noen gode råd. Endret 9. mars 2009 av Leanderfesk Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er dette et forsøk på å vinne hennes hjerte, eller bare en random prank? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ingen av de, det handler om å tafse på epic tits. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tord... Du har ikke tenkt på at det ligger bilder av deg på nettby, hvor du står oppreist? Dersom du ikke vil at hun skal buste deg burde du kanskje fjerne disse? Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 -------------------------------------------------------------- Jeg er en gutt på 20 år som liker å rulle. Før rullet jeg med alt jeg fant, tønner, rullebrett, sykler, biler, steiner, klinkekuler og noen ganger rullet jeg spiralloffer:) Nå blir det mest rulling i stolen da. Den er ikke så veldig avansert, men det går skikkelig unna noen ganger;) --------------------------------------------------------------- "før rullet jeg med alt jeg fant" Det kan hende de bildene liksom ble tatt 'før' han havna i rullestol da Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gutten har sitti i rullestol hele livet da... DA!! Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ettersom det jeg leste på profila hans så har han ikke det : p men men^^ Lenke til kommentar
val1tino Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 intressant thread Lurer på om jeg også skal skaffe med rullestol, jeg vil også grafse på pupper! vennlig hilsen val1tino Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 intressant thread Lurer på om jeg også skal skaffe med rullestol, jeg vil også grafse på pupper! vennlig hilsen val1tino whoah, shiit XD Får vel nesten håpe at det er en eller annen som lagde ny profil, under hennes navn, med hennes bilde bare for å kødde.. ;O ellers kan du bare droppe å kjøpe rullestol xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 intressant thread Lurer på om jeg også skal skaffe med rullestol, jeg vil også grafse på pupper! vennlig hilsen val1tino Hei, Mc Buzzkill! Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg xD det sto at 'ho' ble medlem I dag, 10:07 og hun skrev et innlegg 6 minutter senere, så jeg tror nok ikke hun rakk å lese igjennom hele så fort, så det er sikkert bare en av kameratene dine som kødder Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg xD det sto at 'ho' ble medlem I dag, 10:07 og hun skrev et innlegg 6 minutter senere, så jeg tror nok ikke hun rakk å lese igjennom hele så fort, så det er sikkert bare en av kameratene dine som kødder Med mindre hun leste tråden først og så ble medlem da. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 isåfall .. Så synes jeg synd på deg Tord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå