Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

This is getting more and more epic...

Mr Rullestol:

Nettbyprofil: leanderdud

Alder: 20 år

post-26420-1236564664_thumb.jpgpost-26420-1236563329_thumb.jpg

Frk Epic Tits:

Nettbyprofil: val1tino

Alder: 20 år

post-26420-1236563347_thumb.jpgpost-26420-1236563815_thumb.jpg

Samtale i gjestebøkene

Leanderdud: You are just truly absolutely beautiful! Can you cook and clean also?

Val1tino: klabert!:D

- Hjertet mitt hoppet over et slag nå:)

- åh?:D

- Jeg holder meg selv i hånda, forestiller meg at den er din:)

- så søtt:D

- Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg har stalka deg i sikkert et halvt år! Endelig tatt motet til meg, men alle ordene kommer ikke ut. Jeg tror Finn dør nå:(

- Du har det ja? det lika vi. :]

- Hva liker vi? At Finn dør? Eller at jeg stalker deg?

- At du stalker meg, selvfølgelig.

- Phew... Jeg ble litt nervøs der! Uansett, jeg heter Tord:) Nesten frekt å ikke introdusere seg:(

Jeg må si jeg føler meg litt slem som gjør dette, men det er FOR bra til å ikke publiseres... Uansett ligger alt åpent og fritt tilgjengelig på nettet, så la dette være en vekker til alle dere som tror dere er anonyme.

(Lukter vi forøvrig en sammenheng mellom Tord Company og rullestol-Tord?)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Så jo ganske overbevisende ut i rullestol, men skal det ikke mer til for å ha epic tits?! OH WELL.

OMG. Det her er fantastisk! Sånne åpne "facebook-wall"-conversations er jo alltid tingen. Rullestol-Tord høres jo ut som en storsjarmør!!

truly absolutely

Tord Company
Herregud, i såfall fantastisk!! :new_woot: (Jammen ser det ikke ut som "toppsjef Tord" ligner på rullestol-Tord!!!) Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar

Tord K B , "toppsjef" i Tord Company ser slik ut:

post-26420-1236565471.jpg

post-26420-1236565480_thumb.jpg

Det er unektelig en viss likhet mellom rullestol-Tord og toppsjef-Tord. Wannabe-wheelman påstår å være født 7. november 1988 (dermed blir han 21 år i år), mens Tord K B hevder at han startet sin fantastiske nettbutikk den 23. august 2005, i en alder av 15 år. Med andre ord blir han enten 20 en gang etter 23. august, eller fyller/har fylt 19 år før nevnte dato. Med mindre en av de lyver på datoene, kan det derfor ikke være den samme Tord. Dessverre. :(

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Men tordcompany.com er registrert på Trondhjemsadresse, og hvis rullestol-Tord er fra Røros, er det jo ihvertfall ikke lange strekningen mellom.

Alderen er jo et springende punkt - men de ligner jo unektlig på hverandre, og har samme sveis - og kommer fra samme landsdel.

Og om ikke annet - det tyder jo på at både rullestol-Tord og toppsjef-Tord er særdeles kreative!!

Jeg gleder meg til å høre fra Rullestol-Tord, og hva han mener om saken!

Lenke til kommentar
Men tordcompany.com er registrert på Trondhjemsadresse, og hvis rullestol-Tord er fra Røros, er det jo ihvertfall ikke lange strekningen mellom.

Alderen er jo et springende punkt - men de ligner jo unektlig på hverandre, og har samme sveis - og kommer fra samme landsdel.

Og om ikke annet - det tyder jo på at både rullestol-Tord og toppsjef-Tord er særdeles kreative!!

Jeg gleder meg til å høre fra Rullestol-Tord, og hva han mener om saken!

Jeg må bare beklage, jeg har ingenting med tordcompany.com eller toppsjef-Tord å gjøre:(

For oppdateringer ang. tits må jeg konsultere min gode venn Finn, der jeg forhåpentligvis få noen gode råd.

Endret av Leanderfesk
Lenke til kommentar

--------------------------------------------------------------

Jeg er en gutt på 20 år som liker å rulle. Før rullet jeg med alt jeg fant, tønner, rullebrett, sykler, biler, steiner, klinkekuler og noen ganger rullet jeg spiralloffer:) Nå blir det mest rulling i stolen da. Den er ikke så veldig avansert, men det går skikkelig unna noen ganger;)

---------------------------------------------------------------

"før rullet jeg med alt jeg fant"

Det kan hende de bildene liksom ble tatt 'før' han havna i rullestol da :tease:

Lenke til kommentar
intressant thread :nei:

Lurer på om jeg også skal skaffe med rullestol, jeg vil også grafse på pupper! :thumbdown:

vennlig hilsen val1tino

whoah, shiit XD

Får vel nesten håpe at det er en eller annen som lagde ny profil, under hennes navn, med hennes bilde bare for å kødde.. ;O ellers kan du bare droppe å kjøpe rullestol xD

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg xD det sto at 'ho' ble medlem I dag, 10:07 og hun skrev et innlegg 6 minutter senere, så jeg tror nok ikke hun rakk å lese igjennom hele så fort, så det er sikkert bare en av kameratene dine som kødder :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg xD det sto at 'ho' ble medlem I dag, 10:07 og hun skrev et innlegg 6 minutter senere, så jeg tror nok ikke hun rakk å lese igjennom hele så fort, så det er sikkert bare en av kameratene dine som kødder :new_woot:

Med mindre hun leste tråden først og så ble medlem da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...