Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
It's a trap!

Men seriøst, hvis hun er bestevennen til en god venn av deg, er det ikke en ganske stor sjanse for at de har pratet om det?

Morsom tråd uansett :p

Neida, det er ikke bestevennen hans. De er vel mer bekjente, hvis du skjønner hva jeg mener. Gamle klassekamerater:)

Skal gi dere litt bakgrunn på historien.

Jeg drev å snoka på nettbyen til kompisen min, så over vennelista hans av en eller annen grunn. Der så jeg to store bambiøyer som lyste opp på et profilbilde så jeg klikket meg innpå profilen hennes. Jeg ble helt betatt i den grad man kan bli betatt over internett. Så jeg prata litt med kompisen min å spurte hvem i helvette det var osv.? Han bare lo rått, men sa seg enig i at dama var heit! Etter det begynte så smått å stalke henne på facebook/nettby. Kikket innom profilen hennes ved jevne mellomrom:)

Dette er vel et halvt år siden elns. Tok først kontakt for en ukes tid siden, prata litt med ho først over nettby, senere fikk jeg msnen hennes. Det jeg ikke viste før jeg traff kompisen min her om dagen var at ho hadde snakka med han om meg. Spurt hvem jeg var osv. og at ho syntes så synd på meg som satt i rullestol. Noe hun trodde siden jeg på profilbildet mitt på nettby sitter i en rullestol. Et gammelt bilde fra en gang vi drev å kødda rundt i dyreparken i barcelona, der vi hadde lånt rullestolen til en veninne av oss som sliter med gangen, og blokkerte brua man måtte gå over for å komme til Gorillaen. Kompisen som er en veldig spontan type svarte bare som spøk til ho epictits dama "Ja, det e skikkelig synd på han. Stakkarn e jomfru enda!"

Senere på kvelden snakka jeg med ho dama på msn, litt privat, og ho spurte meg om jeg virkelig var jomfru, og om jeg noensinne hadde rota med jenter før.

Da skjønte jeg at jeg hadde skutt gullfuglen:)

Haha, genial tråd. Men jeg må lære meg å lese ordentlig, trodde det sto: "... senere fikk jeg mensen hennes." og ikke "... senere fikk jeg msnen hennes." :p

Men han får ha lykke til med stuntet, selv om det sikkert ender i grus.

Jeg for min del har på følelsen av at dama veit han ikke sitter i rullestol til vanlig, kanskje det er en fetish hu har, la folk i rullestol ta på puppen... :ermm:

Lenke til kommentar

Haha, en smule overtrøtt kombinert med denne tråden = Holy shit. Flirer mer og mer utover lesingen. Særlig når folk kommer trekkende med svære elektriske rullestoler og Mærsjer.

Go go, de puppene hadde jeg også jobbet for! :dribble:

Mine innlegg FTW.

Lenke til kommentar

Håper trådstarter snart gjør alvor ut av dette, for det frister mer og mer å poste bilder av både han og jenta, akkompagnert av en herlig kommunikasjon de har hatt seg imellom. Haha, folk må bli mer forsiktig med tanke på hva de legger ut på nettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...