Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Etter litt ettertanke av tråden så flytter jeg den ifra Helse-delen og til OT-baren.

Det hadde kanskje vært greit hvis trådstarteren hadde et nogen lunde alvorlig problem med å få tak i en rullestol så kunne den har forblitt værende i Helse-kategorien.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
It's a trap!

Men seriøst, hvis hun er bestevennen til en god venn av deg, er det ikke en ganske stor sjanse for at de har pratet om det?

Morsom tråd uansett :p

Neida, det er ikke bestevennen hans. De er vel mer bekjente, hvis du skjønner hva jeg mener. Gamle klassekamerater:)

Skal gi dere litt bakgrunn på historien.

Jeg drev å snoka på nettbyen til kompisen min, så over vennelista hans av en eller annen grunn. Der så jeg to store bambiøyer som lyste opp på et profilbilde så jeg klikket meg innpå profilen hennes. Jeg ble helt betatt i den grad man kan bli betatt over internett. Så jeg prata litt med kompisen min å spurte hvem i helvette det var osv.? Han bare lo rått, men sa seg enig i at dama var heit! Etter det begynte så smått å stalke henne på facebook/nettby. Kikket innom profilen hennes ved jevne mellomrom:)

Dette er vel et halvt år siden elns. Tok først kontakt for en ukes tid siden, prata litt med ho først over nettby, senere fikk jeg msnen hennes. Det jeg ikke viste før jeg traff kompisen min her om dagen var at ho hadde snakka med han om meg. Spurt hvem jeg var osv. og at ho syntes så synd på meg som satt i rullestol. Noe hun trodde siden jeg på profilbildet mitt på nettby sitter i en rullestol. Et gammelt bilde fra en gang vi drev å kødda rundt i dyreparken i barcelona, der vi hadde lånt rullestolen til en veninne av oss som sliter med gangen, og blokkerte brua man måtte gå over for å komme til Gorillaen. Kompisen som er en veldig spontan type svarte bare som spøk til ho epictits dama "Ja, det e skikkelig synd på han. Stakkarn e jomfru enda!"

Senere på kvelden snakka jeg med ho dama på msn, litt privat, og ho spurte meg om jeg virkelig var jomfru, og om jeg noensinne hadde rota med jenter før.

Da skjønte jeg at jeg hadde skutt gullfuglen:)

Endret av Leanderfesk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

dette her noko av det mest morosame eg har lest nokosinne :!: Får du verkeleg dette til må det bli filma :p Kudos til trådstarter viss dette verkeleg ikkje er ein spøk. Fortsett å hold oss oppdaterte

edit: Takk for tipset til sjekking neste gong eg er ute :ph34r:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
It's a trap!

Men seriøst, hvis hun er bestevennen til en god venn av deg, er det ikke en ganske stor sjanse for at de har pratet om det?

Morsom tråd uansett :p

Neida, det er ikke bestevennen hans. De er vel mer bekjente, hvis du skjønner hva jeg mener. Gamle klassekamerater:)

Skal gi dere litt bakgrunn på historien.

Jeg drev å snoka på nettbyen til kompisen min, så over vennelista hans av en eller annen grunn. Der så jeg to store bambiøyer som lyste opp på et profilbilde så jeg klikket meg innpå profilen hennes. Jeg ble helt betatt i den grad man kan bli betatt over internett. Så jeg prata litt med kompisen min å spurte hvem i helvette det var osv.? Han bare lo rått, men sa seg enig i at dama var heit! Etter det begynte så smått å stalke henne på facebook/nettby. Kikket innom profilen hennes ved jevne mellomrom:)

Dette er vel et halvt år siden elns. Tok først kontakt for en ukes tid siden, prata litt med ho først over nettby, senere fikk jeg msnen hennes. Det jeg ikke viste før jeg traff kompisen min her om dagen var at ho hadde snakka med han om meg. Spurt hvem jeg var osv. og at ho syntes så synd på meg som satt i rullestol. Noe hun trodde siden jeg på profilbildet mitt på nettby sitter i en rullestol. Et gammelt bilde fra en gang vi drev å kødda rundt i dyreparken i barcelona, der vi hadde lånt rullestolen til en veninne av oss som sliter med gangen, og blokkerte brua man måtte gå over for å komme til Gorillaen. Kompisen som er en veldig spontan type svarte bare som spøk til ho epictits dama "Ja, det e skikkelig synd på han. Stakkarn e jomfru enda!"

Senere på kvelden snakka jeg med ho dama på msn, litt privat, og ho spurte meg om jeg virkelig var jomfru, og om jeg noensinne hadde rota med jenter før.

Da skjønte jeg at jeg hadde skutt gullfuglen:)

Jeg krever link til denne nettbyprofilen (hennes that is) så jeg kan se med mine egne øyne og vurdere om hun er verd rullestol kjøp. :D
Lenke til kommentar
Hvis trådstarter kan bekrefte at det hele er sant, skulle vi vel klart å sponse en rullestol til han?? :D

Haha, jeg får si dere engasjerer dere i dette. Dette tar jo helt av. Alt jeg ville ha var tips til plasser å skaffe en rullestol. Uansett, nå reiser jeg på hyttetur til søndag. Ha en fin helg!

Jeg kommer ikke til å gi vekk noen nettby-ID til verken meg eller dama det er snakk om. Bare sånn at det er sagt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...