Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#10: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Med korte og meningsløse innlegg menes innlegg som kun inneholder et smily, innlegg som kun inneholder *mine innlegg*, lol, o.l.

Par innlegg er slettet. Tilbakemeldinger taes via PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie.

Uansett, jeg trenger en rullestol!

Et stk ny Pahtera (se bilde), med 25" hjul, sølvramme, carbonfelger med aluramme koster deg omkring mellom 30 og 50 tusen ny. En elektrisk Traxx elektrisk offrader f.eks må du fort legge på 200 tusen.

post-122083-1236199306_thumb.jpg

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Men om du har sjekket henne opp via internettet, hvordan vet du at hun faktisk er så pen?

Kanskje hun bare viste deg noen random bilder?

Kanskje hun lurer deg, da hun egentlig er en han, 40 år, pedofil, fet og med mannebryster som desperat trenger å bli knadd...

Og ettersom du sitter i rullestol kan du ikke unnslippe før det er for sent!

Oh dude, it's confirmed! Hun er en veninne av en av mine beste venner:)

Slik jeg planlegger "eventen" nå, så blir det kna pupper, prate, reise seg opp, gi en klem, si takk før jeg reiser meg og triller stolen hjem.

Skal prøve å få kompisen min til å stille opp med sjult kamera for de som er interessert:)

Sånn uansett til videre bruk så er det jo ikke så dumt å ha en rullestol stående. Mange pranks og mye moro, som kan gjennomføres med hjelp av litt sympati fra mine uvitende omgivenheter:>

Hahah, faen så slemt x]

Nei! Dritbra kjekketriks så lenge jenta er litt laus av seg!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie.

Uansett, jeg trenger en rullestol!

Et stk ny Pahtera (se bilde), med 25" hjul, sølvramme, carbonfelger med aluramme koster deg omkring mellom 30 og 50 tusen ny. En elektrisk Traxx elektrisk offrader f.eks må du fort legge på 200 tusen.

post-122083-1236199306_thumb.jpg

Du kunne ikke hjulpet meg å finne en med neonlys og spoilere da? Sorry, altså. Det eneste jeg trenger er en helt vanlig rullestol. Tror ikke dama kommer til å sjekke hvor mye streetcred jeg får pga. rullestolen.

Uansett, jeg har sett litt på den som tidligere var linka på finn.no. 1.2k skulle gå greit på neste lønning:)

Da gjenstår det bare å være i samme by til samme tid som dama med brøsta:>

Penger er ikke alt her i livet :p Vi må hjelpe denne herremannen med sin store nød.

Takk for støtten, man må sette seg mål her i livet;)

Lenke til kommentar

Anbefaler å skaffe fra hjelpemiddelsentralen. Vi fikk låne en til en film vi lagde derifra.

Og btw. Denne tråden er noe av grunnen til at jeg fortsetter å være på dette forumet. Takk!

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...