UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Utrolig, hva folk finner på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 #10: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Med korte og meningsløse innlegg menes innlegg som kun inneholder et smily, innlegg som kun inneholder *mine innlegg*, lol, o.l. Par innlegg er slettet. Tilbakemeldinger taes via PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie. Uansett, jeg trenger en rullestol! Et stk ny Pahtera (se bilde), med 25" hjul, sølvramme, carbonfelger med aluramme koster deg omkring mellom 30 og 50 tusen ny. En elektrisk Traxx elektrisk offrader f.eks må du fort legge på 200 tusen. Endret 4. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det blir mye penger for å ta på noen pupper... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Man kan jo også slå til med noen Chrome Classic-felger til den nette pris av mange tusen norske kroner - importeres fra USA: http://www.spinlife.com/Glance-Wheels-Perf...productID=73191 Endret 4. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det blir mye penger for å ta på noen pupper... Hallo! Det er tross alt gutar vi snakkar om her. Når det kjem til puppar, er ikkje pengar eit tema lengre. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Penger er ikke alt her i livet Vi må hjelpe denne herremannen med sin store nød. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fantastisk hva folk får seg til å gjøre. Men hør med Handicap-forbundet, jeg vet at det ihvertfall i andre land er firmaer som leier ut rullestoler i forbindelse med ferier. Folk som kommer til Norge kan sikkert få leid enn rullestol på noe vis... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men om du har sjekket henne opp via internettet, hvordan vet du at hun faktisk er så pen?Kanskje hun bare viste deg noen random bilder? Kanskje hun lurer deg, da hun egentlig er en han, 40 år, pedofil, fet og med mannebryster som desperat trenger å bli knadd... Og ettersom du sitter i rullestol kan du ikke unnslippe før det er for sent! Oh dude, it's confirmed! Hun er en veninne av en av mine beste venner:) Slik jeg planlegger "eventen" nå, så blir det kna pupper, prate, reise seg opp, gi en klem, si takk før jeg reiser meg og triller stolen hjem. Skal prøve å få kompisen min til å stille opp med sjult kamera for de som er interessert:) Sånn uansett til videre bruk så er det jo ikke så dumt å ha en rullestol stående. Mange pranks og mye moro, som kan gjennomføres med hjelp av litt sympati fra mine uvitende omgivenheter:> Hahah, faen så slemt x] Nei! Dritbra kjekketriks så lenge jenta er litt laus av seg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det der kommer til å bli en hit på utuben om det blir filmet riktig o.l. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Viss det ikkje er troll sjølvsagt Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg fant en hel drøss med rullestoler på ebay... Det meste kan kjøpes Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie. Uansett, jeg trenger en rullestol! Et stk ny Pahtera (se bilde), med 25" hjul, sølvramme, carbonfelger med aluramme koster deg omkring mellom 30 og 50 tusen ny. En elektrisk Traxx elektrisk offrader f.eks må du fort legge på 200 tusen. Du kunne ikke hjulpet meg å finne en med neonlys og spoilere da? Sorry, altså. Det eneste jeg trenger er en helt vanlig rullestol. Tror ikke dama kommer til å sjekke hvor mye streetcred jeg får pga. rullestolen. Uansett, jeg har sett litt på den som tidligere var linka på finn.no. 1.2k skulle gå greit på neste lønning:) Da gjenstår det bare å være i samme by til samme tid som dama med brøsta:> Penger er ikke alt her i livet Vi må hjelpe denne herremannen med sin store nød. Takk for støtten, man må sette seg mål her i livet;) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Anbefaler å skaffe fra hjelpemiddelsentralen. Vi fikk låne en til en film vi lagde derifra. Og btw. Denne tråden er noe av grunnen til at jeg fortsetter å være på dette forumet. Takk! Endret 4. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Helt klart beste tråden på lenge! Føyer seg nok i rekken av klassikere på forumet. Takker forresten til Petter (aka :--{D / TomatUlf) for linken og Twitter for at jeg snublet inn på siden hans herifra. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du kunne ikke hjulpet meg å finne en med neonlys og spoilere da? Det kan jeg sikkert, det koster dog litt ekstra Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Årets beste.. gleder meg til oppdateringer, hehe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er vel ikke lenge før han sier "Mulig vi kline vilt, hvem vet?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå