Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?


Anbefalte innlegg

Men om du har sjekket henne opp via internettet, hvordan vet du at hun faktisk er så pen?

Kanskje hun bare viste deg noen random bilder?

 

Kanskje hun lurer deg, da hun egentlig er en han, 40 år, pedofil, fet og med mannebryster som desperat trenger å bli knadd...

Og ettersom du sitter i rullestol kan du ikke unnslippe før det er for sent!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie.

 

Uansett, jeg trenger en rullestol!

Latterlig, men jeg følger gjerne med på resultatet!

Lenke til kommentar

"-Du. Bestefar. Kanke jeg få låne rullestolen din?

-Hvorfor i all verden vil du det?

-Ehm, jo, du skjønner, en dame lovte meg at jeg skulle få ta på puppa hennes da hun hørte at jeg satt i rullestol.

-Jasså. Det gjelder pupp? Selvsagt skal du få låne rullestolen. Jeg husker i min ungdom. Da var ikke damene så pripne at man måtte sitte i rullestol for å få litt pupp. Da var det pupper alle veier. Det var så mye pupp at man ble lei."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Dette er trolig den festligste tråden jeg har sett på lenge.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16333583

 

Selv synes jeg det er litt drøyt å betale såpass mye for å ta på en pupp, men det er opp til deg.

 

Mvh Håkon

 

Vel... ikke for å gjøre det vanskeligere for deg, men hvis du først har sagt at du sitter i rullestol må du nok skaffe en skikkelig stol. Godt tilpasset, bra trykkavlastning, elektrisk osv. Hvis du tragisk nok har tenkt å skaffe deg en slik stol uten behov må du nok opp i ett par titalls tusen (tror jeg). En manuell transportstol som den på finn.no funker ikke med mindre denne jenta ikke har peil i det hele tatt :p

 

Morsom tråd btw.

Lenke til kommentar
Men om du har sjekket henne opp via internettet, hvordan vet du at hun faktisk er så pen?

Kanskje hun bare viste deg noen random bilder?

 

Kanskje hun lurer deg, da hun egentlig er en han, 40 år, pedofil, fet og med mannebryster som desperat trenger å bli knadd...

Og ettersom du sitter i rullestol kan du ikke unnslippe før det er for sent!

 

Oh dude, it's confirmed! Hun er en veninne av en av mine beste venner:)

 

Slik jeg planlegger "eventen" nå, så blir det kna pupper, prate, reise seg opp, gi en klem, si takk før jeg reiser meg og triller stolen hjem.

 

Skal prøve å få kompisen min til å stille opp med sjult kamera for de som er interessert:)

 

Sånn uansett til videre bruk så er det jo ikke så dumt å ha en rullestol stående. Mange pranks og mye moro, som kan gjennomføres med hjelp av litt sympati fra mine uvitende omgivenheter:>

Lenke til kommentar
Men om du har sjekket henne opp via internettet, hvordan vet du at hun faktisk er så pen?

Kanskje hun bare viste deg noen random bilder?

 

Kanskje hun lurer deg, da hun egentlig er en han, 40 år, pedofil, fet og med mannebryster som desperat trenger å bli knadd...

Og ettersom du sitter i rullestol kan du ikke unnslippe før det er for sent!

 

Oh dude, it's confirmed! Hun er en veninne av en av mine beste venner:)

 

Slik jeg planlegger "eventen" nå, så blir det kna pupper, prate, reise seg opp, gi en klem, si takk før jeg reiser meg og triller stolen hjem.

 

Skal prøve å få kompisen min til å stille opp med sjult kamera for de som er interessert:)

 

Sånn uansett til videre bruk så er det jo ikke så dumt å ha en rullestol stående. Mange pranks og mye moro, som kan gjennomføres med hjelp av litt sympati fra mine uvitende omgivenheter:>

Hahah, faen så slemt x]

Lenke til kommentar
Men om du har sjekket henne opp via internettet, hvordan vet du at hun faktisk er så pen?

Kanskje hun bare viste deg noen random bilder?

 

Kanskje hun lurer deg, da hun egentlig er en han, 40 år, pedofil, fet og med mannebryster som desperat trenger å bli knadd...

Og ettersom du sitter i rullestol kan du ikke unnslippe før det er for sent!

 

Oh dude, it's confirmed! Hun er en veninne av en av mine beste venner:)

 

Slik jeg planlegger "eventen" nå, så blir det kna pupper, prate, reise seg opp, gi en klem, si takk før jeg reiser meg og triller stolen hjem.

 

Skal prøve å få kompisen min til å stille opp med sjult kamera for de som er interessert:)

 

Sånn uansett til videre bruk så er det jo ikke så dumt å ha en rullestol stående. Mange pranks og mye moro, som kan gjennomføres med hjelp av litt sympati fra mine uvitende omgivenheter:>

Ah, det der kan bare bli epic.

 

Go go skjult kamera! :D

Lenke til kommentar

Du: Jeg sitter i rullestol, kan jeg få kna på puppene dine?

Dama: Åååh, selvsagt!

Du: *Skaffe rullestol*, avtale møtetidspunkt.

Dama: Eh...Ok.

Du: Kan jeg få kna nå?

Dama: Eh...jeg trodde dette var en spøk *går vekk*

Du: Sitter der og ser langt etter både dama og puppene.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at denne kommer til å backfire skikkelig ...

 

Se for dere følgende: Trådstarter sittende i en rullestol, fastbundet med et tau rundt armer og overkropp, og en bøtte med fiskeslo over hodet ...

 

Alternativt: Trådstarter sittende i en rullestol foran en samling med insekter i "overgangsalderen" mellom larve og sommerfugl ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...