Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie.

Uansett, jeg trenger en rullestol!

Et stk ny Pahtera (se bilde), med 25" hjul, sølvramme, carbonfelger med aluramme koster deg omkring mellom 30 og 50 tusen ny. En elektrisk Traxx elektrisk offrader f.eks må du fort legge på 200 tusen.

post-122083-1236199306_thumb.jpg

må jeg si wheelman, hadde ingen anelse om at det var et marked for custom parts på rullestoler, men det er jo kult da ^^

må si jeg savner senkesett og skjørter for rullestoler da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha!

Bor du i nærheten av et gamlehjem eller et sykehus? Det kan hende de har rullestoler som står bortgjemt pga en eller annen defekt. Du kan evt kontakte hjelpemiddelsentralen og spørre om å få låne evt kjøpe en stol billig. Jeg fikk låne en da vi skulle spille inn en film, så bare si at du trenger den til noe vissvass, så ordner det seg sikkert.

Finner sikkert noen "tits" der og, så er problemet løst på samme sted :p

Lenke til kommentar

seriøst ... hahah1 Dette er det beste jeg har sett på lenge!

Kan du ikke bare ta med en kontorstol og si at det "hele må være en diger misforståelse, men du synes du burde få uttelling likevell, siden du har trillet helt hit i denne fordømra stolen"? :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...
"-Du. Bestefar. Kanke jeg få låne rullestolen din?

-Hvorfor i all verden vil du det?

-Ehm, jo, du skjønner, en dame lovte meg at jeg skulle få ta på puppa hennes da hun hørte at jeg satt i rullestol.

-Jasså. Det gjelder pupp? Selvsagt skal du få låne rullestolen. Jeg husker i min ungdom. Da var ikke damene så pripne at man måtte sitte i rullestol for å få litt pupp. Da var det pupper alle veier. Det var så mye pupp at man ble lei."

Utrolig irriterende at vi ikke kan stemme her/gi stjerner! noen av disse, som denne får meg til å le.. mildt sagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...