weebl Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt rullestoler? Sliter litt med ei pen dame jeg har sjekka opp over nettet, og ho er så sympatisk at jeg skal få ta på brystene hennes siden jeg sitter i rullestol osv. Lang historie. Uansett, jeg trenger en rullestol! Et stk ny Pahtera (se bilde), med 25" hjul, sølvramme, carbonfelger med aluramme koster deg omkring mellom 30 og 50 tusen ny. En elektrisk Traxx elektrisk offrader f.eks må du fort legge på 200 tusen. må jeg si wheelman, hadde ingen anelse om at det var et marked for custom parts på rullestoler, men det er jo kult da ^^ må si jeg savner senkesett og skjørter for rullestoler da Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Haha! Bor du i nærheten av et gamlehjem eller et sykehus? Det kan hende de har rullestoler som står bortgjemt pga en eller annen defekt. Du kan evt kontakte hjelpemiddelsentralen og spørre om å få låne evt kjøpe en stol billig. Jeg fikk låne en da vi skulle spille inn en film, så bare si at du trenger den til noe vissvass, så ordner det seg sikkert. Finner sikkert noen "tits" der og, så er problemet løst på samme sted Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis dere går i gjesteboken min så vil dere se at det vistnok vil skje mer: http://www.nettby.no/user/guestbook.php?user_id=397831 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 ikke pokker om jeg vil registrere meg på nettby, men screenshot hadde vært fint hvis noen har muligheten. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 seriøst ... hahah1 Dette er det beste jeg har sett på lenge! Kan du ikke bare ta med en kontorstol og si at det "hele må være en diger misforståelse, men du synes du burde få uttelling likevell, siden du har trillet helt hit i denne fordømra stolen"? :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 ikke pokker om jeg vil registrere meg på nettby, men screenshot hadde vært fint hvis noen har muligheten. Jo, det kan jeg---> http://bildr.no/view/364039 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 epix tråd!!! men ja ho er digg lissom men hadde nok brukte en anna måte får og sjekke ho Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Han er så stygt eid. Case Closed Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Takker for screenshot. Lo godt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har ikke sagt at det er løgn, det jeg sier er at han har fellestrekk med han da han sier alt var tull tilslutt selv om alle vet at det ikke er det Skjønte det, jeg bekreftet det bare Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fantastisk bra tråd! Nesten på høyde med "mulig vi klinte vilt, hvem vet" *Posting in epic thread* Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fantastisk bra tråd! Nesten på høyde med "mulig vi klinte vilt, hvem vet" *Posting in epic thread* Litt OT, men hva er denne "mulig vi klinte vilt, hvem vet" tråden? Linky? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fantastisk bra tråd! Nesten på høyde med "mulig vi klinte vilt, hvem vet" *Posting in epic thread* Litt OT, men hva er denne "mulig vi klinte vilt, hvem vet" tråden? Linky? "mulig vi kline villt, hvem vet" Hele tråden må leses Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Haha, genial tråd! Den burde flyttes til "gullkorn" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 nice tråd, bare synn med sladringa Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 "-Du. Bestefar. Kanke jeg få låne rullestolen din? -Hvorfor i all verden vil du det? -Ehm, jo, du skjønner, en dame lovte meg at jeg skulle få ta på puppa hennes da hun hørte at jeg satt i rullestol. -Jasså. Det gjelder pupp? Selvsagt skal du få låne rullestolen. Jeg husker i min ungdom. Da var ikke damene så pripne at man måtte sitte i rullestol for å få litt pupp. Da var det pupper alle veier. Det var så mye pupp at man ble lei." Utrolig irriterende at vi ikke kan stemme her/gi stjerner! noen av disse, som denne får meg til å le.. mildt sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå