CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I love the smell of epic threads in the morning. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I love the smell of epic threads in the morning. haha, gutt som har bomma, klokka er 17:54 Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ett lite spørsmål hvordan har du klart å rote deg opp i dette? Jeg ville lånt en fra et kjøpesenter (ikke sykehus, det er litt drøyt) Problemet er at dette bare vill funke ett par ganger, jeg ville ikke bygd opp et forhold basert på at du sitter i rullestol uten grunn. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som han har repetert et 'par' ganger nå, det var for å tafse på epic tits : p Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Uansett så veit "epic tits" om dette, så hva er vitsen med å diskutere dette lenger? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hu havner vel til slutt på 4chan og blir den nye Boxxy som anonymous vil hate Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Nå må ikke dere "state the obvious" da! Herregud, her prøver jeg et nytt triks(bad guy goes good guy) også ødelegger dere det med en gang >< Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 We need updatez! hva skjer nå a? alt er oover, riiite? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, lættis.. sykt bra tråd.. sjekka forøvrig dama på nettby og hu var fin! jeg anbefaler however at du reframer det og sier at du har sitti i rullestol, så kanskje dere kan utøve litt sengegymnastikk isteden .. mm.. posting in a epic thread! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Oppdaget epic-tits jenta denne tråden, og fant hun ut at han ikke var rullestolbruker? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Lurer på hvem som tipsa henne, hadde hun ikke funnet det ut kunne denne tråden blitt enda mer episk. Denne tråden er nær delt førsteplass med 'mulig vi kline vilt, hvem vet' tråden. Tord ble ganske busta:-P. Btw. Bor i bodø jeg og, viste ikke at hun bodde i bodø!:- Edit: fant ut at det var en kompis av henne som tipset henne. Lurer på hva vedkommende heter. Edit: så ble jeg litt svarskyldig på det hun skrev: http://www.nettby.no/user/guestbook.php?user_id=397831 Edit: nå sier hun at alt var en løgn fra tord sin side, å at hun aldri hadde noe med det og gjøre. Endret 10. mars 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg trodde det var ei anna berte jeg Var ei på vennelista med skikkelig bambi-øyne eller hva han kalte de. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Konspirasjoner pågang. Var det løgn? Hvorfor trolle oss. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Edit: nå sier hun at alt var en løgn fra tord sin side, å at hun aldri hadde noe med det og gjøre. Selvfølgelig sier hun det, hvem vil vel ha rykte på seg som veldedighetshore? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vis dere husker "Mulig kline villt tråden", så sier Qwyseyvnd eller hva nå enn TS der het at alt var løgn til slutt også ^^, Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sameboe, jeg kan dessverre bekrefte at det var IKKE løgn Kjenner fyren, han er ikek helt god oppe i huet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Edit: nå sier hun at alt var en løgn fra tord sin side, å at hun aldri hadde noe med det og gjøre. Selvfølgelig sier hun det, hvem vil vel ha rykte på seg som veldedighetshore? Ooh, jeg vil, det vil være en oppgradering fra de jeg alt har Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sameboe, jeg kan dessverre bekrefte at det var IKKE løgn Kjenner fyren, han er ikek helt god oppe i huet. Har ikke sagt at det er løgn, det jeg sier er at han har fellestrekk med han da han sier alt var tull tilslutt selv om alle vet at det ikke er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå