Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kanin : Tviler på at TS startet dette som en tulletråd x) Han ble nok kraftig busted og måtte skjule det litt for puppedamen hans. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "Neie, bare det at det har ramla inn forum-folk på sia mi i hele dag som trur at æ gjer bort kroppen min bare di har et handikap! du ska få lov å skriv at det ikke e sant, det sætt mæ i et førbainna dårlig lys " Det var dessverre ikke sant:( Trådløse trollantenner til alle dere som faktisk gikk på denne. Gratulerer! LOL Den har vi hørt før Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror jeg ble venn med trådstarter. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kanin : Tviler på at TS startet dette som en tulletråd x)Han ble nok kraftig busted og måtte skjule det litt for puppedamen hans. Haha, han sliter da. Blir ikke mye tafsing på han nå Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er jo selvsagt at "val1tino" påstår å aldri ha sagt hva trådstarter påstår, det ville jo vert sosialt selvmord for henne å faktisk innrømme det. Det betyr derimot ikke at hun nødvendigvis ikke har sagt/insinuert det ovenfor trådstarter, og for alt vi vet kunne det hele endt med litt tafsing. Spørsmålet er hvor tråden skal ta veien nå, for å sikre at den går ned i forumhistorien? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den tråden endte ikke bra får TS, hvis alt stemmer:P Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 HAHAHAH! Klassiker :!: Kom hjem fra skolen og møtte på en overraskelse som luktet stramt av epic. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne tråden må inn under gullkorn, for den endte epic (etter litt tankegang). Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En viss trådstarter ble eid ja! Lenke til kommentar
joma92 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hahaha! Beste tråden jeg har lest på diskusjon.no Blir nesten ikke mer epic enn dette! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 ÅRETS TRÅD! Du er blitt plassert oppe med "Mulig vi kline vilt, hvem vet?" Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noe av det beste jeg har lest på lenge Takk for fin lesning på jobben, haha Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 HAHAHAHAHAHA! Fyttikatta... Ler meg skakk. Nice one, TS! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Herlig lesing! Haha, blir vel rimelig awkward om du treffer henne på byen eller noe da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 lite mulig når han bor på Røros og hu i Bodø Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Begynner ikke dette å minne litt om stalking? Enda godt hun har privat Facebook-profil. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hahahahahaha.... så utrolig genial tråd! :!: Denne må jo bare havne i Gullkorn Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skulle gjerne sett at hun ble oppmerksom på tråden først etter spøken, men man kan vel ikke få i både pose og sekk. Dette er "mulig vi kline vilt, hvem vet"-nivå. intressant thread Lurer på om jeg også skal skaffe med rullestol, jeg vil også grafse på pupper! vennlig hilsen val1tino Tviler på at den virkelige val1tino hadde skrevet tread ... "Neie, bare det at det har ramla inn forum-folk på sia mi i hele dag som trur at æ gjer bort kroppen min bare di har et handikap! du ska få lov å skriv at det ikke e sant, det sætt mæ i et førbainna dårlig lys " Det var dessverre ikke sant:( Trådløse trollantenner til alle dere som faktisk gikk på denne. Gratulerer! Ro, ro, ro din båt .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå