Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe en rullestol?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, beste tråden ever :D Kommer til å følge med på denne fremover xD

Har du bevisst tatt samme avatar som Leanderfesk i sympati eller er det ren tilfeldighet? :p

 

hehe, det er ren tilfeldighet :p Det er en avatar som man finner i "forslag til avatar" på forumet xD

Lenke til kommentar
En film hadde vært morsomt, men kanskje lurt å få samtykke før du sprer det utover hele nettet :p

Better not. Får aldri samtykke om noe slik uansett :p

 

 

Skal faen med også klare og donere noen kroner til noe så viktig som dette.

Second that - vanker noen kroner fra min side om vi garanteres at de går til riktig formål (leie av stol, leie av kamera o.l. :) )

 

EDIT: 13:37! :w00t:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Haha, dette må være noe av det beste jeg har lest på lenge. Forøvrig er det ikke noe vanskelig å finne din Nettby-profil når du oppgir bosted og alder i profilen her på forumet, og hvordan ditt profilbilde ser ut. Må bare finne ut hvem denne frøkenen er av dine 56 venner. :wee: Bambiøyne som profilbilde og epic tits, you say?

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Haha, dette må være noe av det beste jeg har lest på lenge. Forøvrig er det ikke noe vanskelig å finne din Nettby-profil når du oppgir bosted og alder i profilen her på forumet, og hvordan ditt profililde ser ut. Må bare finne ut hvem denne frøkenen er av dine 56 venner. :wee: Bambiøyne som profilbilde og epic tits, you say?

 

Edit: Jeg fant hu! :D ingen vits i å mase, jeg kommer ikke til å dele navn eller bilde før den geniale trådstarteren har fått gjennomført sitt geniale stunt.

 

X2 :!:

Lenke til kommentar
Haha, dette må være noe av det beste jeg har lest på lenge. Forøvrig er det ikke noe vanskelig å finne din Nettby-profil når du oppgir bosted og alder i profilen her på forumet, og hvordan ditt profililde ser ut. Må bare finne ut hvem denne frøkenen er av dine 56 venner. :wee: Bambiøyne som profilbilde og epic tits, you say?

 

Edit: Jeg fant hu! :D ingen vits i å mase, jeg kommer ikke til å dele navn eller bilde før den geniale trådstarteren har fått gjennomført sitt geniale stunt.

 

X2 :!:

X3 :!:

Lenke til kommentar
Haha, dette må være noe av det beste jeg har lest på lenge. Forøvrig er det ikke noe vanskelig å finne din Nettby-profil når du oppgir bosted og alder i profilen her på forumet, og hvordan ditt profililde ser ut. Må bare finne ut hvem denne frøkenen er av dine 56 venner. :wee: Bambiøyne som profilbilde og epic tits, you say?

 

Edit: Jeg fant hu! :D ingen vits i å mase, jeg kommer ikke til å dele navn eller bilde før den geniale trådstarteren har fått gjennomført sitt geniale stunt.

 

X2 :!:

X3 :!:

x4 :!:

 

No fun å sladre da. Da går vi glipp av awesome film :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...