Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tolking av manns oppførsel ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et lite dilemma gående.

Har vært sammen med en mann/gutt i et og et halvt år, og så blir det slutt, pga mye krangling siden vi plutselig måtte ha et avstandsforhold for en stund. Vi har vært tett sammen hele veien, og mye følelser er innvolvert, vi er veldig glade i hverandre. Snakket om forlovelse, og alt i den dur..

Nå etter det ble slutt, har han lyvd et par ganger om hva han har drivd md (vært på fest, og sagt til meg at han var hjemme), så jeg kuttet mer eller mindre ut han, selv om jeg ikke ville. Dro ut på fest selv, og begynte å komme i kontakt med andre. Så kommer han krypende etterhvert, og er bare opptatt av å spørre om jeg har vært på fest , drukket meg full, vært med andre menn, osv osv. Og sier at hvis jeg har gjort det, så snakkes vi aldri mer, osv.

Og tidlig i forrige uke ble vi enige om at vi skulle prøve på nytt, kanskje bli sammen igjen. Men på fredag fikk jeg plutselig ikke tak i han hele dagen, han svarte til slutt på telefonen lørdags formiddag, sa at han ikke hadde hatt tid til å ta telefonen (vet han hadde god tid), og deretter fikk jeg ikke tak i han i løpet av hele lørdag og søndag igjen, svarte på et par meldinger, men gadd ikke svare mer når jeg spurte om noe han ikke ville svare på (virket det som). Så prøvde jeg å gjøre det klart for han det, at hvis han skulle drive på sånn og ha sitt eget liv på den måten, hadde jeg ingen annen mulighet enn å komem meg videre med mitt eget liv, evnt finne mg ny kjæreste. Og da blir han dritsur , og truer med at vi ikke snakkes mer, osv. Så presiserer jo jeg at vi ikke er sammen mer, men det hjelper ikke. Han oppfører seg om at han kan bare leve videre med sitt liv, og gjøre hva han vil, mens jeg må sitte hjemme og stirre i veggen siden jeg EN GANG var sammen med han..

Noen som vet hva denne slags oppførsel betyr? Hva vil denne fyren egentlig? og han har forresten ikke voksen nok tl å klare å ha en ordentlig samtale, om forholdet osv.. :/ Videre spørsmål hvis noen lurer på noe, så spør..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig enig med resten her.

Han viser en tydelig oppførskjel på at selv om han ikke vil ha deg, så betyr ikke det at noen andre skal få sjangsen.

Han bryr seg ikke nok, så det er ingen grunn til at du skal henge rundt og vente på at han skal oppføre seg som han gjør.

Lenke til kommentar

Med fare for å gjenta de som har postet, han her er ikke noe å spare på. Alle bør ha litt tid borte fra kjæresten, men ikke hele tiden, og slett ikke på en så hemmelighetsfull måte! Og når han i tillegg skal være så kontrollerende ovenfor deg, og ikke svarer deg når du ringer, vel, da er det bare til å glemme han.

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar

Han safer. Du kan jo være kjekk å ha om han ikke finner noen andre.

Kutt han ut igjen, vær bare steinhard når han begynner surkeregimet sitt og si at du ikke orker å ha kontakt med han siden han av en eller annen grunn fremdeles tror han har noe han skulle ha sagt på hvordan du lever ditt liv etter at dere har gjort det slutt.

Slike mennesker holder man seg unna, både menn og kvinner.

Lenke til kommentar

Ja, han safer nok. Han sier liksom at jeg ikke har noe med hannes liv, og hva han gjør, mens han skal vite alt hva jeg gjør og blir dritsur hvis jeg finner på noe han ikke liker..

Han er fornøyd så lenge jeg VIL ha kontakt med han, men med en gang han føler at jeg ikke er interissert, så kommer han krypende igjen, gg omvendt..

Noen som har tips til hva jeg kan foreta meg for å få tankene over på noe annet, komme meg lettere over dette? Har en stygg uvane i å ta kontakt med han, når jeg absolutt ikke burde gjøre det mer..

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hva jeg kan foreta meg for å få tankene over på noe annet, komme meg lettere over dette? Har en stygg uvane i å ta kontakt med han, når jeg absolutt ikke burde gjøre det mer..

Jeg har to tips. :)

1) Alltid ha noe å finne på. Kom deg ut og finn på noe med venner, dra på shopping, kino, se en film hjemme. Alltid ha noe å gjøre for å få tankene ut av hodet.

Når det ikke går, og tankene går til han, så gjør dette:

2) Trekk pusten, ta en pute foran ansiktet, og SKRIK AV FULL HALS!

Ikke bare får det ut massevis av aggresjon og frustrasjon, men det får ut en del energi også, og du vil garantert føle deg bedre etterpå. :) Og føler du deg bra, så går tankene dine automatisk over på noe positivt, og da tenker du ikke på han.

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Takk for tips : ) Føler meg mye bedre når jeg er sammen med venner, og får opp litt selvtillit igjen.. Da er han plutselig helt ut av tankene, og jeg kunne ikke tenke meg å i det hele tatt ha noe mer med han å gjøre..:) Men plutselig snur det igjen, da er alt surt liksom.

Men får prøve det med puta, sjekke om d funker : )

Lenke til kommentar

Hei :). Problemet hans er at han egentlig ikke har lyst å satse på dere to, kanskje han synes det å forlove seg blir litt mye og han føler det går for fort, kanskje han ikke engang er klar over det selv. Han liker deg enda, men synes det fortsatt er tøft å tenke på at du kanskje finner en annen, han blir sjalu og finner på unskyldninger. Han er bare redd og usikker og sikkert en typisk "mann"... Si akkurat hvordan du føler situasjonen er og at han må slutte å lyve hvis det skal bli noe mer. Måten han oppfører seg på er veldig barnslig og han er absolutt ingen å satse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...