SGE7000 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Heisann! Da har vi i Transiency endelig fått fullført vår første demo! Ha i bakhodet at dette bare er en demo, og at visse skjønnhetsfeil finnes her og der. Kom gjerne med kommentarer og innslag, og din personlige mening om låta. Den kan du høre på her! -Johannes Endret 4. mars 2009 av SGE7000 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Drister meg til en ørliten bump! Ingen innspill å få? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Det virker som om dette forumet er ganske dødt, 30 views på to dager er ikke akkurat så mye. Syntes låta vitner til at dere absolutt har potensiale. Nå var den kanskje litt for anonym til å bli noe særlig lagt merke til, den hadde ingen områder jeg følt var killer (nå er ikke dette helt min sjanger heller kanskje). Jeg syntes det var interresant og håper å kunne høre hva enn dere lager i fremtiden. Endret 5. mars 2009 av Heatsink Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Er i grunn enig med det ... Alle delene i sangen ligner kanskje litt vel mye på hverandre? Dét blir i alle fall mye bedre med neste låt, som forhåpentligvis blir tatt opp i løpet av de neste to ukene. Lenke til kommentar
fteff Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Intressant. Altså, jeg synes dette var ganske bra. Konstruktiv kritikk: Varier gitarspillet litt og alltid ha med gitarsolo:). Ellers synes jeg vokalene ble litt langsomme og kjedelige (selv om personen som synger uten tvil kan synge). Prøv å få litt "kjappere" vokaler. Altså at vokalene matcher tempoet til gitarspillet om du skjønner hva jeg mener. Men overall: Ganske bra, stå på! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jepp, jeg er enig i at gitarsoloer er et must - Spesielt når det er to gitarister i bandet! Neste låt, som kommer opp rundt månedskiftet mars/april, har vi lagt inn en lang solo i. Jeg tror den endte opp med å være i overkant av ett minutt. Riktignok er den ganske så variert, men kritikken vi får i etterkant vil vise om det er overdrevent. Får krysse fingrene for at det i alle fall gjør opp for mangelen av solo i denne første låta! Det med vokalen kan jeg nok si meg enig i også ... Også her er neste låt bedre (selvsagt!). Må nesten nevne at denne låta høres veldig mye bedre ut på bandøvelser enn på opptak. Det kan hende at det bare er vår subjektive oppfatning, men hvem vet ... Akkurat dét får vi nok ikke vite sikkert før etter første gig. I alle fall - Mange takk for konstruktiv kritikk! Det settes absolutt pris på! -Johannes Lenke til kommentar
fteff Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Flott, da venter jeg i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå