V@nja91 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei Har lyst til å høre deres mening om boka "Mannen som elsket Yngve" Hva dere mener om slutten? Hva dere sybs om boka, både negative og positive meninger Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
lobhjkh Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg synes at filmen er noe spesielt. Den er Ganske trist litt inn i filmen synes jeg. jeg elsket slutten. "tennis på onsdag eller?" kjempebra film og det kom nesten tårer fra øyene mine da han sto på brua. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg visste ikke hva jeg skulle kjøpe i julegave til ei venninne, så til slutt ble det denne boka. Hun sytes den var elendig og rotete, tror ikke hun gadd å lese hele boka en gang. Hun leser en god del, og har vanligvis en helt grei smak når det gjelder bøker, så vet ikke hvorfor det ble slik med denne boka :S Selv har jeg ikke lest den på grunn av hennes tilbakemelding. Bør jeg revurdere det? Er det verdt å brule tid på denne boka selv om jeg har en laaang liste med andre bøker som også burde leses? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Revurder det. Jeg skal selv lese boka, for den virker helt fantastisk. Vet at bokormer flest hater å se bøker filmatisert, men jeg elsket filmen, jeg. Det får meg til å ville lese boka. Men hva var det egentlig med Yngve? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Les boken, så får du vite det! Filmen er bare bæsj i forhold. Enkelte sammenligner Tore Renberg sine bøker med Berlinerpopplene, men jeg likte faktisk Manngen som Elsket Ynge, samt Kompani Orheim. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Digget boka, men filmen er jeg ikke så imponert over. Som vanlig utelater de mye av handlingen fra boka til filmen. Men hva var det egentlig med Yngve? Det får du svar på i boka. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er derfor jeg vil lese den, egentlig. For meg blir filmen en slags smakebit. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Then get to it, kvinne! Det er en bok man kan ta på en helg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Then get to it, kvinne! Det er en bok man kan ta på en helg I will, masa. Må bare pløye gjennom Harry potter (dødstalismanen), snømannen og nattsøsteren. ^^ Det er en bok man kan ta på en dag, sier vi. Endret 1. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå