kjetil_the_man Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sliter med å komme på nett i mandrake. Har et D-link DWL-550+ kort, som jeg ikke får til å fungere. Søkte i forumet, og fant en som slet med akkurat det samme kortet i mandrake 8.2, og han fikk det til til slutt. Men han sa aldri hvordan! Må jeg degradere til 8.0 for å få det til? EDIT: her er linken til tråden jeg snakket om: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...highlight=dlink Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hehehe.. uflaks. Har du prøvd www.google.com? Lenke til kommentar
kjetil_the_man Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Jeg fatter ikke hvordan han kan ha fått det til. Jeg tror jeg har lest hvert eneste ord som er publisert om DWL-520+, og alle sier det er umulig å få tak i drivere. Det eneste jeg har funnet er en tysk ftp som visstnok har en uferdig versjon klar til nedlasting. Men jeg kan ikke tysk. Dessuten florerer det av folk som mener at den ikke virker på annet enn noen få kernel-versjoner. Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå