xxexx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kan fire jenter dra til Danmark, to er over 18 to er ikke- sette seg på en bar de over 18 bestiller øl som også de under 18 drikker av ?? Hehe Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I Norge, nei. I Danmark ja. Ettersom det er 16-årsgrense på øl. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I Norge, nei.I Danmark ja. Ettersom det er 16-årsgrense på øl. Greit nok at det er 16 år på å kjøpe i butikker, men på bar er det 18 år. Sannsynligvis vil det ikke være lovlig for baren å tillate det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har vært på bar i Danmark hvor de slapp inn et par stykker på 15 og 16, som også fikk kjøpt det de ville. Selv var jeg 17 år gammel da, og hadde null problemer med å få kjøpt, selv som gutt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 varierer fra hvor du er. pluss at colorline har restriksjoner på når du kan reise osv Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er 18 der, men de gir selvfølgelig faen. Ble jo 18 på tobakk der ifjor September, men tipper de selger til alle for det, om jeg som 14 åring fikk kjøpt alt jeg vil i Norge bør det ikke være noe problem i Danmark heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå