Gå til innhold

Hjelp! Mobilen streiker, og jeg trenger den!

Anbefalte innlegg

Hei Folkens:) Jeg har en Nokia E70, og i dag skrudde den seg plutselig av. Da jeg skulle slå den på igjen sto det :" Oppstart av telefon mislyktes. Kontakt den lokale forhandleren." Hva skal jeg gjøre? Er det noen som har noen tips til å kunne få den til å funke igjen?? Har prøvd å ta ut batteriet, SIM Kort og alt, men den samme meldingen kommer opp hele tiden.

Please hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å holde inne *, den grønne ringetasten og 3-tasten samtidig mens du skrur på telefonen. Hold det inne til Nokia-logoen kommer. Da resetter du den til fabrikkinnstillinger, det burde fungere.

Hei! Takk for tipset, men nå kom det "Phone Start-up failed. Contact the retailer"

Så det funket dessverre ikke. Er det noen som har noen andre tips som kanskje funker??

Endret av seileren
Lenke til kommentar

Da ser det ut til at resettingen ble fullført, og at feilen ikke er i programvaren. Sannsynligvis er det da en fysisk komponent som er ødelagt eller ustabil, og da er det lite å gjøre - annet enn å levere den til reparasjon. Jeg har dessverre ikke andre forslag.

Lenke til kommentar
Da ser det ut til at resettingen ble fullført, og at feilen ikke er i programvaren. Sannsynligvis er det da en fysisk komponent som er ødelagt eller ustabil, og da er det lite å gjøre - annet enn å levere den til reparasjon. Jeg har dessverre ikke andre forslag.

OK! Tusen takk uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...