Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Heisann. Eg sliter kraftig med å fylle ut framsida på heimesida. Må ha noko meir enn: Velkommen! Resten av sida består av: - Om Meg: der eg har eit bilete av meg sjølv og tekst om mitt liv. - Bilder: Her har eg ski bilder og tekst om meg som fritidsfotograf og utstyret mitt. - Produkt: Her er 3 produkt eg har laga. 1 reklameplakat for Sigma, ein avisartikkel og ein foldar til åpen skule. - Blogg: seier seg sjølve Eg er ein veldig godt blandet person som har diverse interesser. Men lurer på kva eg skal ha på framsida mi... Takker for hjelp! Treng svar fort! Sensurerer navnet mitt... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hva med å dytte "Om Meg" inn på fremsiden? Eventuelt hva annet du ønsker mest folk skal se, eller hva du tror de besøker siden din for. Eller en form for introduksjon, der du forteller hva siden består av, altså det du nettopp skrev i innlegget ditt? ENDRET: En overhyppig moderator skilte ut innlegget ditt fra webkafeen, og dermed kom innlegget mitt også her, med en del som ikke hørte til. Takk Hein. -.- Endret 2. mars 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har valgt å droppe å ha framside, jeg har bloggen på framsiden Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg ville brukt forsiden til å skrive revelant informasjon om selve siden, hva den består av osv. Ikke ha formye på framsia, så leseren krysser ut vinduet før han/hun har lest ferdig. Få leseren interessert i å lese videre, ta en titt på andres sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå