ekl1tz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det mulig å søke opp eks-kjærestene til en person du har navn på personen og bare fornavnet til personens eks-kjæreste? Lenke til kommentar
Abroay Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det skal være mulig, men det er tungvindt! Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Søk etter den du har hele navnet til, og se gjennom vennene hans/hennes Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Huuh? Man må jo kjenne navnet til personen man er med... Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis man kan fornavnet og vet hvordan personen ser ut burde det ikke være vanskelig å finne hvis man ser gjennom vennene til personen man kan hele navnet på Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Huuh? Man må jo kjenne navnet til personen man er med... Det er ikke hans egen eks. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 selv om dette er ekstreeeeeemt low så ja det vil gå Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 En av mine eks-kjærester addet meg faktisk som venn i går kveld. Morsomt at jeg så denne tråden nå ;P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Flyttes ifra OT-baren og til Nett-Tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå