Gå til innhold

Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hva er din grunn?

Anbefalte innlegg

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Trene sosiale ferdigheter, få bedre diskuteringsteknikker, mye morsomt og bli smartere.

Det er utrolig hvor mye diskusjon.no har bidratt til mine kunnskaper, den grunnen alene er nok til å holde meg her inne aktivt.

Mange kjekke brukere her også, og ikke minst interessante temaer!

Lenke til kommentar

Jeg sitter aldri her på fritiden.

Kun når det er stille på jobb.

Lol. Sitter folk her ellers også? :ohmy:

post-121390-1287500208,5946_thumb.jpg

Ja for det der var jo ikke ironisk ment, til de som sitter her mer enn det skulle vært lovlig å sitte på et forum.

Ingenting imot dem, btw. Synes det er kult.

Lenke til kommentar

Hovedårsaken til at jeg har forblitt aktiv på forumet i to år, er at jeg får innsikt i andre normale menneskers livserfaring, da ofte i samlivsdelen, selv om jeg vanligvis holder meg til å lese tråder. Folk er ærlige når de er anonyme. Jeg har fått masse impulser jeg aldri ville fått ellers og mye ny kunnskap om menneskers tanker og følelser. Noen historier har gjort sterkt inntrykk og kanskje påvirket tankesettet mitt og personligheten min litt.

Noen har prøvd å begå selvmord, noen har brukt dop, noen har opplevd dødsfall eller psykisk sykdom i familien. Andre har blitt mobbet, opplevd utroskap eller falt utenfor sosialt. Jeg begynte vel å lese disse beretningene fordi jeg identifiserer meg med dem, stort sett folk som føler at de er på bunnen. Det er et snev av nærhet og en følelse av å ikke være alene. Min historie handler mest om ensomhet.

Det er også godt å kunne hjelpe andre med den kunnskapen jeg har. Da kan jeg kanskje snakke dem på rett spor. Men den største kunnskapen jeg har fått, er at livet er hardt. Og det er hardt for absolutt alle. Det er ingen som seiler gjennom et liv uten å føle noe ubehag, uten å problemer eller bekymringer. Men da gjelder det alltid å komme seg opp på hesten og framover. For ingenting vil skje av seg selv.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...