Abnormaxie Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Elsker å diskutere, rett og slett. Også greit at man kan gjøre det noenlunde anonymt, slipper å få det i fleisen på skolen dagen etter. Gøy å hjelpe folk, og deilig å ha en plass å kunne gå til med f.eks. dataproblemer;). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke noe liv. Man kan da ha et "liv" uavhengig av deltagelse på forumet? Noen har det. Noen har hele livet sitt på forumet. Hvor jeg faller inn vet jeg ikke. Mange måneder etterpå, og situasjonen er den samme. På tide med endringer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Why change a winning team? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er her (og på diskuterfilm) jeg får utløp for min store lidenskap, film. Fotball-kategorien her er også veldig god. Jeg liker at det er et stort forum, men likevel ikke like mye fullt av dritt slik som VGD. Også er folka i Sosialt koselige å tilbringe nattetimene med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fordi jeg kan snakke med likesinnede mennesker uten å bevege meg ut av døra etter en lang dag. Noe som er veldig greit hvis man ikke orker sosial interaksjon i det virkelige liv, men ikke klarer å bare se på tv. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Liker å surfe rundt på forumet å se hva folk sier og spør om. Prøver også å utvide mine skriveferdigheter og grammatikken ;p Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 -Liker å diskutere -Det er morro -Det er lærerikt -Det er interessant -Det er et godt tidsfordriv -Det gir mer dybde i surfingen min -Jeg liker at jeg "blir kjent med" folkene og vet hva de står for og hvilken type de er. -Jeg får med meg en god del ting som ellers ville glidd meg hus forbi. Jeg har lært ekstremt mye siden jeg ble medlem av diskusjon.no og jeg føler jeg stadig lærer mer. Det er et sted hvor jeg kan prate og diskutere ting med smarte og høflige folk. Noe som ikke alltid er like enkelt i RL. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg har svart her før, men svarer igjen. Fy faen så usosial jeg har blitt, og mine medstudenter er bare en gjeng drittsekker, noe som ikke gjør saken enklere. Da ender jeg ofte opp med å sitte her på forumet for å sløse bort tiden. Endret 27. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg bruker alt for mye tid på forumet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg bruker også for mye tid.. Fins faktisk øyeblikk hvor jeg sitter på et underforum og trykker "refresh" til noen har svart i trådene jeg er interessert i. Men etter et par ganger tenker jeg "nei vet du hva.." og finner noe bedre å gjøre Kom vel hit først og fremst pga treningsloggen min, som da er en fast greie som har mer med treningen min å gjøre enn forumet å gjøre. Får kommentarer, det gir treningen mening på en måte, og tja, jeg holder oversikten. Det er en STOR greie for meg. Ellers liker jeg å se hva folk tenker på, hva folk synes, jeg synes faktisk det er sosialt å sitte her også.. Veldig koselig egentlig. I tillegg synes jeg mange av menneskene her inne er utrolig glupe og oppegående, og jeg synes det er en ære å kunne høre hva de mener om ting og faktisk også få dele hva jeg synes. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg slapper av og leser. Kanskje jeg tilegner meg kunnskap også Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 I utgangspunktet bruker jeg forumet mest for å diskutere og lese om musikk og film, men jeg begynner å bli "avhengig" på en måte... Sjekker om det har kommet nye innlegg alt for ofte osv... Det er jo alltid liv her, så om man sitter på pc'n litt sent på natta og de fleste andre har lagt seg er det alltid noe som "skjer" her... Har vel egentlig mer et søvnproblem enn et internettproblem :/ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 er på forumet mest for at jeg lærer noe nytt hele tia samme om det er data eller hva andre folk tenker. Også er det morsomt og hjelpe folk med dataproblemer Lenke til kommentar
Erased Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kaldt ute Snø ute Langt å gå til kompiser Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Typen er mye ute på jobbreiser og da drukner jeg sorgene med forum og pikk. Mest forum. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sånn som nå så sitter å jeg og leser om hvor avhengige alle er i 2 timer på en lørdag uten å egentlig tenke over det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dataskjermen er mitt vindu til omverdenen. Diskusjon.no brukes som en slags portal for læring, diskusjon og sosial omgang. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Forumet er en viktig ressurs for undertegnede. En simpel måte å konverse på, dele erfaringer, møte personer av samme interesse, få hjelp og bistå selv. Det er en glede å se at så mange benytter Diskusjon.no. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sjekketråden, Uniteddelen og mote og vælvære-delen.. Alt annet blir liksom en bonus. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg sitter på forumet når jeg er på nettet, altså når jeg ser på youtube filmer, leser om forskjellige ting, og alt annet. Altså, når jeg ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå