Nostalgisk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 For å provosere andre i diskusjoner og vise hvor feil og dum de er: ) høres fornuftig ut Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det har utviklet seg fra support til diskusjon og muligheten til å oppdage og lære nye ting. Leser en hel del mer enn det jeg skriver og skremmes av hvor mye tid som forsvinner her, det (tid) er vel også grunnen til at jeg stort sett holder meg unna politikk og samfunnsdelen, kunne lett gjort dette som fulltidsjobb. I det siste har jeg likevel klart å rive meg løs mer og mer, tror det henger tett sammen med mer skolearbeid og andre ting å gjøre. Liker også generelt denne måten å diskutere på, man kan kommunisere direkte med en hel del interessante mennesker og får også sagt din mening og presentert dine synspunkt direkte. En del av det man sier blir også tatt til etterretning og man føler at man påvirker (gjelder egentlig for andre kanaler enn diskusjon.no også der man kan kommunisere direkte med folk bak tjenester og prosjekter). Vi er også den første generasjonen med disse mulighetene og vi bestemmer hva som skjer. Synes det er utrolig spennende å være med på det som er Internettet. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Syns det er moro å lese postene til mange av idiotene her inne. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 sikkert mange som hygger seg med å lese dine også. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sa ikke noe annet heller. Have fun reading, SLIguy. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Det er da en og annen interessant ting å lese her også til tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg henger på forumet fordi det blir mer og mer vane. Og fordi jeg vil ha høyere postcount, selvfølgelig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fordi det er enten å sitte her eller å jobbe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Nå lar dette seg kombinere også Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg liker å vite hva andre driver med. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tidsfordriv. Synes dog kvaliteten har gått ned her, etter at ekorngjengen kom til. Var avhengig før, men nå har jeg egentlig blitt veldig lei av dette forumet. Er jo mange av de "gode gamle" som har blitt borte også, desverre. Endret 10. april 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehehe, ekorngjengen! i heart you, DemonFudge. <3 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ekorngjengen faktisk. Henger jeg for lite i sosialt? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg er her dag etter dag, kveld etter kveld for å logge treningen min, utveksle kommentarer og se hvordan andre trener, og se etter tips, osv. er også noe inne på jakt og fiske delen, deler mine spørsmål her også. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Nå sitter jeg også her for å overvåke dere rampunger Lenke til kommentar
Melodii Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hvorfor? Hva gjør forumets så avhengighetsskapende? Har du noen gang tenkt over dette? Personlig bruker jeg forumet for å "koble av"? Hva er din grunn? Bare en tanke. Greit å få flere perspektiv på noe en har meninger om. Jeg sitter ofte her når jeg er på jobb og det er ingenting å gjøre. Greit å få tiden til å gå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Først, så var det egentlig pga spillsnakk og nyheter, men nå i det siste har det utviklet seg til mitt sosiale liv. Litt skummelt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er veldig lærerikt og interessant, jeg diskuterer også til tider. Alle skulle vært pålagd til å være medlem på et forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå