Gå til innhold

Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hva er din grunn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har utviklet seg fra support til diskusjon og muligheten til å oppdage og lære nye ting. Leser en hel del mer enn det jeg skriver og skremmes av hvor mye tid som forsvinner her, det (tid) er vel også grunnen til at jeg stort sett holder meg unna politikk og samfunnsdelen, kunne lett gjort dette som fulltidsjobb.

I det siste har jeg likevel klart å rive meg løs mer og mer, tror det henger tett sammen med mer skolearbeid og andre ting å gjøre.

Liker også generelt denne måten å diskutere på, man kan kommunisere direkte med en hel del interessante mennesker og får også sagt din mening og presentert dine synspunkt direkte. En del av det man sier blir også tatt til etterretning og man føler at man påvirker (gjelder egentlig for andre kanaler enn diskusjon.no også der man kan kommunisere direkte med folk bak tjenester og prosjekter).

Vi er også den første generasjonen med disse mulighetene og vi bestemmer hva som skjer. Synes det er utrolig spennende å være med på det som er Internettet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg henger på forumet fordi det blir mer og mer vane. Og fordi jeg vil ha høyere postcount, selvfølgelig. :evil:

Lenke til kommentar

Tidsfordriv.

Synes dog kvaliteten har gått ned her, etter at ekorngjengen kom til.

Var avhengig før, men nå har jeg egentlig blitt veldig lei av dette forumet.

Er jo mange av de "gode gamle" som har blitt borte også, desverre.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hvorfor? Hva gjør forumets så avhengighetsskapende? Har du noen gang tenkt over dette?

Personlig bruker jeg forumet for å "koble av"?

Hva er din grunn?

Bare en tanke.

:)

Greit å få flere perspektiv på noe en har meninger om. Jeg sitter ofte her når jeg er på jobb og det er ingenting å gjøre. Greit å få tiden til å gå :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Først, så var det egentlig pga spillsnakk og nyheter, men nå i det siste har det utviklet seg til mitt sosiale liv. Litt skummelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...