Gå til innhold

Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hva er din grunn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedsakelig av filosofiske grunner. Sokrates vandret rundt og diskutere med sin berømte "sokratiske metode" (dialektikk). Nå er det ikke det jeg gjør, men det er for å få teste min egen overbevisning. Alle som er uenig fungerer som kontrollpunkt. Samtidig fungerer jeg som kontrollpunkt for andre.

Ren support, enten det er spørsmål eller svar, har jeg aldri brukt forumet noe særlig til. Jeg googler meg som oftest til svar. Det artige er at google ofte viser til forumet for svaret :)

I tillegg blir jeg obs på nyheter her langt raskere enn i tradisjonell media.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er både underholdende og lærerikt, og av og til kan jeg faktisk hjelpe andre også, noe som jo er hyggelig..

Forstår meg ikke på de som sluttet å bruke forumet da gamer.no gikk ut, det er jo så mange andre flotte områder å utforske her på diskusjon.no. Det har imidlertid kommet en del nye brukere her har jeg inntrykk av, noe som kan tyde på at en del av de har vendt tilbake men ikke tør å bruke sin gamle konto.. ? :hmm:

Lenke til kommentar

Eg loggar meg inn på forumet for å få diskutert/observera diskusjonar på eit litt meir leveleg nivå enn eg har med madammen. (Sjå for dykk utfordringane mine.)

Mangelen av eit reint, fungerande litteraturforum her på veven, gjer at eg får nok eit behov oppfylt her på diskusjon.no. Dotten oppsummerte det øvrege ganske godt. Ein kjapp, og til tider reflektert nyhendekanal, og ein fin plass å få tilbakemeldingar på meiningar/inntrykk.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar

Jeg er ikke avhengig lenger. Vet egentlig ikke hvorfor jeg er her. Har forumet som starside... Bruker bare å klikke litt rundt. Sjekker vel SnowDOG's ca. daglig.

Forumet for meg nå er stort sett uinteressant og kjedelig... Gått lei rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg henger her for rakke ned på andre som jeg i mitt hode tror er mindre smarte en meg.

Det gir meg mye å kunne hamre en stakkar for manglende kunnskaper.

For å være litt mer seriøs, så henger jeg her for å bli utfordret. Jeg elsker å få utfordringer der jeg må tenke og forske litt selv. Når man i tillegg hjelper andre samtidig som man prakker på andre sine meninger så er det helt perfekt ;)

Lenke til kommentar

Jeg bruker forumet mest til tidsfordriv når jeg kommer hjem fra skolen og venter på at middagen blir ferdig. Det er litt godt å bare slenge seg ned i godstolen etter en lang og slitsom dag og bare surfe rundt litt på interwebben :p

Det er også litt mer interessant å diskutere med andre mennesker enn å bare sitte å lese gammelt nytt på vg.no :p

Ellers er det koselig å hjelpe folk med ting de lurer på, og ikke minst få hjelp. :)

EDIT: leif

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...