Kallileo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 5. Slippe å google alt, mye bedre å få andre på forumet til å gjøre det for deg Veeel... Den siste der er vel ikke helt god.. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Virker som mange bruker forumet til slikt:p Spørsmål som bare trenger ett google klikk for å finne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hovedsakelig av filosofiske grunner. Sokrates vandret rundt og diskutere med sin berømte "sokratiske metode" (dialektikk). Nå er det ikke det jeg gjør, men det er for å få teste min egen overbevisning. Alle som er uenig fungerer som kontrollpunkt. Samtidig fungerer jeg som kontrollpunkt for andre. Ren support, enten det er spørsmål eller svar, har jeg aldri brukt forumet noe særlig til. Jeg googler meg som oftest til svar. Det artige er at google ofte viser til forumet for svaret I tillegg blir jeg obs på nyheter her langt raskere enn i tradisjonell media. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg synes det er både underholdende og lærerikt, og av og til kan jeg faktisk hjelpe andre også, noe som jo er hyggelig.. Forstår meg ikke på de som sluttet å bruke forumet da gamer.no gikk ut, det er jo så mange andre flotte områder å utforske her på diskusjon.no. Det har imidlertid kommet en del nye brukere her har jeg inntrykk av, noe som kan tyde på at en del av de har vendt tilbake men ikke tør å bruke sin gamle konto.. ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg gror her når jeg har lite å gjøre/slapper av. Evt. når jeg lurer på noe. Får alltid gode svar på mine spørsmål her. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Eg loggar meg inn på forumet for å få diskutert/observera diskusjonar på eit litt meir leveleg nivå enn eg har med madammen. (Sjå for dykk utfordringane mine.) Mangelen av eit reint, fungerande litteraturforum her på veven, gjer at eg får nok eit behov oppfylt her på diskusjon.no. Dotten oppsummerte det øvrege ganske godt. Ein kjapp, og til tider reflektert nyhendekanal, og ein fin plass å få tilbakemeldingar på meiningar/inntrykk. Endret 9. mars 2009 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tidsfordriv! Mye morro å lese! Fin plass og diskutere alt mulig. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er ikke avhengig lenger. Vet egentlig ikke hvorfor jeg er her. Har forumet som starside... Bruker bare å klikke litt rundt. Sjekker vel SnowDOG's ca. daglig. Forumet for meg nå er stort sett uinteressant og kjedelig... Gått lei rett og slett. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mangel på bedre å gjøre. No-life. Osv. Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg henger her for rakke ned på andre som jeg i mitt hode tror er mindre smarte en meg. Det gir meg mye å kunne hamre en stakkar for manglende kunnskaper. For å være litt mer seriøs, så henger jeg her for å bli utfordret. Jeg elsker å få utfordringer der jeg må tenke og forske litt selv. Når man i tillegg hjelper andre samtidig som man prakker på andre sine meninger så er det helt perfekt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er her for å dele informasjon, drepe kjedsomhet, diskutere og få med meg hva som skjer i verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg sitter her på grunn av at jeg ikke har noe bedre å fylle tiden min med Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tidsfordriv, enkelt og greit. Greit å bare koble ut etter jobb, skole osv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Bruker også forumet til å "koble av". Til tross for at dette ikke er like lett bestandig. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor gjör folk noe utenom aa jobbe, spise og formere seg? For aa ha det göy. Nuff Said ^^. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg bruker forumet mest til tidsfordriv når jeg kommer hjem fra skolen og venter på at middagen blir ferdig. Det er litt godt å bare slenge seg ned i godstolen etter en lang og slitsom dag og bare surfe rundt litt på interwebben Det er også litt mer interessant å diskutere med andre mennesker enn å bare sitte å lese gammelt nytt på vg.no Ellers er det koselig å hjelpe folk med ting de lurer på, og ikke minst få hjelp. EDIT: leif Endret 23. mars 2009 av Absolut Lenke til kommentar
knegg Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 går ikkje ut etter jobb(lærling med data) litt forbanna på det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke på dette forumet ofte... Var her mer før Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) For å provosere andre i diskusjoner og vise hvor feil og dum de er: ) Endret 24. mars 2009 av laffe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ikke noe liv, derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå