Gå til innhold

Hvorfor sitter vi på forumet dag etter dag, kveld etter kveld? Hva er din grunn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mest en vanesak igrunnen, selv om det for øyeblikket arter seg nesten som en avhengighet. Jeg benytter datamaskinen til praktisk talt alt av nyttig arbeid, og en del av dette er slik at det er naturlige pauser innimellom hvor jeg ikke får gjort så mye.

Da er det veldig lett å trykke seg inn på dette forumet for å gjøre det som egentlig skal være å bare slå igjen noen sekunder/minutter. Men det går fort langt mere tid, og spesielt ille har det vært i det siste.

Blir vel å slutte/trappe ned snart tenker jeg.

Lenke til kommentar

Dreper tid. Hyggelig. Underholdende. Ingenting gjør en kveld bedre enn en post man føler fornøyd med i en interessant post. Da blir det intens fingeronani på F5knappen til noen har svart! Forumet dekker jo det meste av mine interesser og overasker meg stadig. Mangfoldet man ser her er også ganske interessant.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg faktisk har klart å innbille meg om at jeg får noe ut av det.

For min del har jeg fått mye ut av min tilstedeværelse på forumet, enn om ubetydelig i den store sammenheng (lurer på hvor mange timer jeg har brukt på forumet). Første jeg sjekker når jeg skrur på maskinen og siste jeg sjekker før jeg legger meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det er gøy og lese på "Off Topic" det er så mange "idioter" = maaaassssee artige poster noen ganger har jeg led meg skakk her ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...