Rescue me Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Si det, er ikke helt sikker. Burde vel egentlig slutte. Hvorfor det? Har du noe bedre å gjøre? Føler det er litt bortkastet tid . Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Føler det er litt bortkastet tid . Da kan du like godt aldri surfe internett når du kjeder deg, ikke se på humorprogrammer på tv, osv. Samme greiene. ;p Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Føler det er litt bortkastet tid . Da kan du like godt aldri surfe internett når du kjeder deg, ikke se på humorprogrammer på tv, osv. Samme greiene. ;p Vel, kan se på dokumentarer, skrive bøker, lage nettsider, være sosial, gjøre skolearbeid, sove, trene osv. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ELLLEEERR sitte på diskusjon.no. :!: Skal ikke bry meg om hva du gjør, egentlig :!: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Har man to skjermer lar dette seg også kombinere Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tidsfordriv, underholdning og diskusjoner. Nå er jeg nesten ikke her på diskusjon.no, da. Jeg er kun på IGN boards. Underholdning de luxe. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kan disse sammenlignes? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Begynte pga tips ang bygging av PC osv, fortsatte med å diskutere gaming og etterhvert bare blitt alt mulig rart. Bruker seriøst ALT for mye tid til å bare sitte å lese tråder. Gidder ikke svare på de, bare leser, og finner det forsåvidt interessant, men jeg får jo ikke gjort andre ting! Blitt avhengig. Vurderte faktisk å lage en tråd for å spørre om tips til hvordan jeg kan slutte å sitte så mye på forum, men det hadde bare blitt for ironisk:P hehe... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) . Endret 21. mai 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For det er gøy å lese postene til alle idiotene på forumet. Jeg føler meg dypt såret og ikke minst truffet av din ytring. Jeg er inne på diskusjon.no hver dag. Og ofte flere ganger om dagen. Vet ikke helt hvorfor, men det ble til en vane ganske tidlig når jeg diskuterte som værst Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Min grunn er enkel: Jeg er en avhengig forumhore! Burde kanskje spørre en mod om "ferie". Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fodi det er mye artigere enn å jobbe med uferdig særemne som skal framføres i morgen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Prokratinering rett og slett.. Gjør det nesten bare på jobb men. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har ikke noe liv. Joiner deg på den! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Føler jeg meg usaklig kan jeg bare joine OT-baren. Føler jeg meg smart, kan jeg bare joine viteskap. Føler jeg meg nedfor kan jeg joine samlivdelen og le av andre.. neida.. joda.. Endret 3. mars 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Man blir litt hekta.. Og jeg som de fleste andre her har ikke noe liv Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 aaah....snaue 2 måneder til eksamen! DENNE FORUM-BESETTELSEN MIN MÅ FORSVINNE NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå